جمعه 7 ارديبهشت 1403   15:18:02

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

عضو گروه تبلیغی میعاد دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد:

حمایت از ایده های نوآورانه طلاب در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

  • خلاصه :عضو گروه تبلیغی میعاد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گفت: این دفتر و گروه تبلیغی «میعاد»، از ایده های خلاقانه و نوآورانه طلاب حمایت می کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام نطاق در مراسم رونمایی از 37 اثر قرآنی جدید مکتوب و نرم افزاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که با حضور جمعی از شخصیت های حوزوی در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از ایده‌های خلاق و نوآورانه طلاب، از جمله کارهایی است که در گروه تبلیغی میعاد صورت می‌گیرد.
وی افزود: مجموعه کتاب‌های سخنگوی قرآنی در این مراسم رونمایی شد که نسخه‌ای از این کتاب با عنوان نغمه‌های بهشتی در سال گذشته، رونمایی و با استقبال بسیار زیاد مخاطبان روبرو شده بود.
عضو گروه تبلیغی میعاد دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به دومین محصول با عنوان نرم‌افزار "هشت بهشت قرآن" خاطرنشان کرد: در این نرم‌افزار ۲۰ سوره از جزء ۳۰ قرآن کریم، آموزش داده می‌شود و فلسفه نامگذاری آن نیز، هشت درب بهشت است که در حاشیه آن، بازی و سرگرمی های مختلفی تعریف شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما