چهارشنبه 2 آبان 1403   11:53:50

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بدو شكل گيري و تأسيس این دفتر در ماه هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامی ایجاد شد و به جذب و اعزام مبلغ در مناسبتهاي مختلف همت گمارد.
براساس حکم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، مأموریت اصلی دفتر تبلیغات اسلامی آشنا سازی ملت ایران به وظایف دینی و سیاسی اسلامی خود با بهره‌گیری از مدرسین، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه می‌باشد.
اعزام هزاران مبلغ به جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس از افتخارات اين بخش می‌باشد.
معاونت فرهنگی، تبلیغی با بهره مندي از سرمايه انساني منحصر به فرد بیش از 43 هزار مبلغ خدمات تبلیغی به جامعه ارائه می‌نماید.

جهت ارتباط با این معاونت بر روی لوگوی ذیل کلیک نمایید.

آرشیو

زیست خانوادگی نیاز به مهارت دارد

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: خانواده بحث مهمی است، یکی از دشوارترین کار های ما در دنیا، زندگی خانوادگی بوده و برای موفقیت در این مسیر نیاز به مهارت داریم.

ضرورت شناخت دنیای مدرن و تبلیغ بر اساس شرایط و زمان

حجت‌الاسلام عباس زاده گفت: در دنیای مدرن، توقع این است مبلّغان آگاه و دلسوز به ویژه در سطح نخبگانی، علاوه بر شناخت ویژگی ها و مقتضیات زمان، از میان این همه جریان های بی شمار‌، نسل جدید را در انتخاب گزینه‌های برتر در عرصه‌های مختلف زندگی یاری كنند و از بروز بحران ها پیشگیری نمایند.

ضرورت کسب مهارت در حل مسائل مرتبط با امور خانواده

حجت الاسلام هادی گفت: اینکه بگوئیم گذر زمان مشکلات را حل می کند حرف صحیحی نبوده بلکه در بعضی از موارد، گذر زمان باعث می شود مشکلات مرتبط با موضوع خانواده بیشتر و سخت تر نیز گردد.

گروه های تبلیغی «تبیین راه نصرالله» به مراکز علمی سراسر کشور اعزام می شوند

اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف تبیین مواضع جبهه مقاومت و روشنگری های لازم در خصوص نبرد با رژیم صهیونیستی، گروه‌های تبلیغی و جهادی را با عنوان «تبیین راه نصرالله» به مدارس و دانشگاه های سراسر کشور اعزام می کند.

یادواره «مبلّغان مجاهد» برگزار می‌شود

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدّس، یادواره «مبلّغان مجاهد» به همراه نکوداشت اسوه‌های مجاهد و تبلیغ را برگزار می‌کند.

بازدید و ارزیابی از فعالیت گروه های تبلیغی اعزام تابستان

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی اظهار داشت: طبق برنامه سالانه دفتر تبلیغات اسلامی، سال جاری نیز بیش از 700 مبلغ در قالب 80 گروه های تبلیغی در اوقات فراغت تابستان جهت برگزاری برنامه های تربیتی و معنوی به 50 شهر مختلف کشور اعزام شدند.

ویژه‌نامه‌ ایام تبلیغی دهه آخر ماه صفر با عنوان «ویژه‌نامه‌صفرالخیر»

گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری سه مرکز محتوایی حوزوی، ویژه‌نامه‌ ایام تبلیغی دهه آخر ماه صفر با عنوان «ویژه‌نامه‌صفرالخیر» تهیه و منتشر کرد.

ضرورت فعالیت های کارشناسی شده و عالمانه در مقابله با آسیب های اجتماعی

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: کلینیک آمین با اتکا به اقدامات کارشناسی شده، عالمانه و همراه با دقت و صبر که از مهمترین عوامل موفقیت در مقابله با آسیب های اجتماعی می باشد به ارائه خدمات و فعالیت های مورد نیاز جامعه می پردازد.

مشاغل بانوان باید مناسب با هنجارهای شرعی و عرفی باشد

امام‌جمعه قم با بیان اینکه برخی از ناهنجاری‌ها برخاسته از شغل و درآمد افراد است، گفت: اگر بتوانیم مشاغل درست و مناسب با هنجارهای شرعی و عرفی برای زنان ایجاد کنیم ناهنجاری‌ها هم کاهش پیدا می‌کند؛ لذا باید از ظرفیت خیران در این زمینه استفاده شود.

12345678910...>>>
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما