دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   02:18:11

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

نشست مشترک رئیس میزکار تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی با مدیر و اساتید حوزه علمیه ایرانشهر

  • خلاصه :نشست مشترک رئیس میز کار تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی با مدیر و اساتید حوزه علمیه ایرانشهر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در ادامه سفر حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی زاده رئیس میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی به استان سیستان و بلوچستان نشست مشترکی با همراهی رئیس دفتر تبلیغات جنوب شرق حجت الاسلام والمسلمین بامری و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سپاهی مدیر حوزه علمیه امام علی (ع) ایرانشهر و معاونان ایشان و عده ای از اساتید حوزه تشکیل شده است.

در ابتدای جلسه مدیر حوزه امام علی(ع) و معارنان ایشان درباره برنامه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و قرآنی حوزه توضیحاتی ارائه نمودند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی زاده رئیس میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی در مورد راهکارهای ارتقای فرهنگی، علمی و پژوهشی اساتید و طلاب اظهار داشتند: دفتر تبلیغات اسلامی در سالی گذشته تلاش نموده است فعالیت های گوناگونی را در عرصه گوناگون و مورد نیاز جامعه به ویژه حوزه های علمیه انجام دهد و با برگزاری دوره های مختلف مهارت افزایی برای اساتید و طلاب زمینه رشد فرهنگی و مهارتی آنان را فراهم نماید.

وی در مورد فراهم نمودن زمینه ارتقای فرهنگ قرآن و پژوهش های قرآنی در سطح عموم و متخصصان جامعه از سوی دفتر دفتر تیلبغات اسلامی اظهار داشتند: دفتر تبلیغات اسلامی به دلیل دارا بودن بزرگ ترین پژوهشگاه در حوزه علوم اسلامی و برخورداری از مهم ترین مرکز قرآن پژوهی کشور توانسته است زمینه توسعه علوم اسلامی و پژوهش های قرآنی  را در کشور فراهم نماید و با تولیدات فاخر خویش نیازهای پژوهشگران و اندیشمندان را پاسخ دهد.

رئیس میز کار تخصصی قرآن  به عنوان نمونه به تبیین غنی ترین پرتال قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و همچنین نرم افزار کتابخوان همراه پژوهان پرداخت و در مورد کیفیت استفاده از این دو محصول کم نظیر پژوهشگاه توضیحاتی ارائه نمود.

در پایان به پرسش های اساتید پاسخ داده و در مورد همکاری دفتر تبلیغات اسلامی با حوزه های علمیه اظهار داشت: بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی به ویژه مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی به ریاست جناب آقای دکتر سلمیانی آمادگی دارد تا در زمینه های گوناگون مورد نیاز اساتید و طلاب دوره های آموزشی و مهارت افزایی را برگزار نماید.

در پایان نشست حجت الاسلام والمسلمین سپاهی مدیر حوزه علمیه امام علی(ع) و معاونانشان با تشکر از رئیس میز قرآن و رئیس دفتر جنوب شرق واظهار خرسندی از آشنا شدن با ظرفیت های کم نظیر دفتر تبلیغات اسلامی امیدواری نمودند تا درآینده با تعامل بیشتر با دفتر تبلیغات اسلامی و کمک دفتر جنوب شرق بتوانند از این همه ظرفیت های ارزشمند دفتر در راستای ارتقای فرهنگی تبلیغی  و پژوهشی اساتید و طلاب استفاده نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما