دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   02:01:53

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مرکز آموزش های کاربردی برگزار می‌کند؛

دوره مقدّماتی «تربیت مربّی معارف نماز»

  • خلاصه :مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری مرکز تخصّصی نماز، دوره مجازی و مقدّماتی «تربیت مربّی معارف نماز» را برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری مرکز تخصّصی نماز، دوره مقدّماتی «تربیت مربّی معارف نماز» را به صورت مجازی، آفلاین و رایگان (ویژه برادران و خواهران) برگزار می‌کند.
از مزایای شرکت در این دوره که مناسب برای مبلّغین طرح امین، دانش‌آموزی و طرح صالحین می باشد می توان به «صدور گواهی از دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز تخصّصی نماز»، «بهره‌مندی از دوره تکمیلی» و «ارائه توسط اساتید مبرز» اشاره کرد.
گفتنی است «کلاسداری و شیوه‌های جذاب‌سازی کلاس‌های دینی»، «بررسی علل و عوامل ترک نماز و راه‌های درمان آن»، «اهمیت نماز و بررسی آن در آیات قرآن کریم»، «مهارت تبلیغ چهره به چهره (ارتباط مؤثر)»، «اصول مشاوره و پاسخگویی»، «مهارت سخنرانی کوتاه» و «بررسی روایات نماز» از موضوعات این دوره آموزشی می باشد.
علاقه مندان جهت ثبت نام و آشنایی بیشتر با سرفصل ها می توانند تا تاریخ 30 بهمن ماه 1402 از طریق مراجعه به صفحه مرتبط با این دوره در تارنمای مرکز آموزش های کاربردی به نشانی el.balagh.ir/doreh/5297 اقدام نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما