دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   02:05:42

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

برگزاری نمایشگاه در حاشیه چهاردهمین همایش خورشید ولایت

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور نمایشگاه یک روزه خورشید ولایت را در حاشیه مراسم چهاردهمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر برپا نمود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، چهاردهمین همایش خورشید ولایت با همکاری این شعبه و بمناسبت فرارسیدن سالروز تبعید و حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ایرانشهر در دانشگاه ولایت این شهرستان با حضور آحاد مردم برگزار شد.
این نمایشگاه یک روزه با هدف تبیین ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آشنایی نسل جوان و نوجوان با فعالیت های جهادی ایام تبعید و حضور ایشان در ایرانشهر برپا شد.
در این برنامه نمایشگاهی پوستره و کتبی با موضوع ولایت فقیه، روزهای حضور رهبر انقلاب در شهر ایرانشهر، خاطرات رهبری در ایرانشهر و همچنین مجموعه نمایشگاهی سرمشق به نمایش عموم درآمد.
این نمایشگاه با استقبال خوب و چشمگیر عموم مردم و در قالب یک غرفه برگزار گردید که موضوعات غرفه برپا شده، تبیین ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری، دوران تبعید ایشان در ایرانشهر، جلوه های عنایت رهبری به منطقه ایرانشهر بود.
در این نمایشگاه کلیپ هایی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین مستند سفر رهبر انقلاب در سال 1381 به ایرانشهر همراه با تصاویر آن روزها به نمایش عموم در آمدند.
ضمنا در این نمایشگاه جهت آشنایی علاقمندان چندین جلد کتاب که با موضوع ایام حضور مقام معظم رهبری در ایرانشهر به چاپ رسیده بود به نمایش گذاشته شد.
گفتنی است تعداد 400 عدد بسته فرهنگی بین مراجعه کنندگان و شرکت کنندگان در همایش خورشید ولایت توزیع شد و علاوه بر آن نرم افزارهای قرآنی بصورت رایگان برای طلاب نصب گردید.
لازم به ذکر است آیت الله محامی نماینده ولی فقیه و سردار کرمی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن حضور از نمایشگاه بازدید نمودند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما