دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   08:58:55

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

برگزاری نشست معرفت افزایی با موضوع وحدت حوزه و دانشگاه و راهبرد مقاومت در ایرانشهر

  • خلاصه :نشست معرفت افزایی با موضوع وحدت حوزه و دانشگاه و راهبرد مقاومت با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، ، این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ویژه اساتید و اعضای هیئات علمی دانشگاه های ایرانشهر در محل سالن کنفرانس دانشگاه ولایت برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین واعظی در این نشست علمی به بررسی علوم انسانی، اجتماعی و طبیعی پرداخت و نکاتی را پیرامون این موضوعات بیان داشت.
وی گفت: علوم طبیعی دانشی را برای عالمان دوران مدرن پدید آورد که به کمک آن دانش و فناوری توانستند بر طبیعت تسلط و تصرف پیدا کنند و انواع توانمندی های سخت افزارانه را برای تمدن سازی در شاخه های مختلف به ارمغان بیاورند.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: علوم انسانی و اجتماعی و نظریه پردازی های دوران مدرن در عرصه های مختلف علوم انسانی و اجتماعی باعث شد که نهاد سازی های برآمده از این نظریه ها شکل بگیرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع استاتید دانشگاه تصریح داشت: هر دانشی فرآوری تکنیکی خودش را دارد و در علوم انسانی و اجتماعی هم اموری مانند نهاد های سیاسی، پارلمان، بروکسی اداری جدید و در حوزه اقتصاد نیز بانکداری و بورس برون داد دانش اجتماعی و انسانی است.
در ابتدای این جلسه نیز نجفی آشتیانی رئیس دانشگاه ولایت، حجت الاسلام و المسلمین محمدی نور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولایت  ضمن عرض خیر مقدم به ایراد سخنرانی و ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه های ایرانشهر پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما