دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   01:34:20

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جمع کارکنان شعبه جنوب شرق کشور:

برگزاری دوره های آموزشی تربیت مربی در دستور کار شعبه جنوب شرق قرار گیرد

  • خلاصه :حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در جمع کارکنان شعبه جنوب شرق گفت: برگزاری دوره های آموزشی با هدف تربیت مربی در دستور کار شعبه جنوب شرق قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نشست مشترک حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با کارکنان شعبه جنوب شرق کشور در محل این شعبه برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین واعظی در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین بامری رئیس شعبه جنوب شرق، حجت الاسلام والمسلمین ثنائی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر ، کارکنان و نیروهای شعبه جنوب شرق برگزار شد با اشاره به این موضوع که دفتر تبلیغات اسلامی یک نهاد بهره بردار می باشد تصریح نمود: دفتر تبلیغات اسلامی یک نهاد بهره بردار از حوزه های علمیه می باشد و باید در همین راستا مربیان نخبه از حوزه های علمیه تربیت کنیم.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه اظهار داشت: برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم از ضروریات می باشد و حتما باید در منطقه جنوب شرق برگزار گردد.
وی به نقش نماز در زندگی و آخرت انسان ها اشاره نمود و بیان داشت: نماز یک صورت ملکی دارد که انسان با نماز خواندن آن صورت را ترسیم می کند و اگر نماز خوب و. با قوت قلب بخوانیم قطعا صورت زیبایی برای آخرت خود ترسیم خواهیم کرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: کسب روزی حلال بسیار مهم است و اینکه انسان از چه راهی مال خود را به دست آورده است زیرا در روایات داریم اگر عبادت  10جزء داشته باشد 9 جزء آن کسب روزی حلال می باشد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح نمود: سوال خداوند در قیامت به قدر عقل و نعمتی است که به انسان داده است لذا در روایت است که هفتاد گناه فرد غیر عالم عفو می شود قبل از اینکه یک گناه عالم را ببخشد لذا خداوند متعال عالمان را بخاطر نعمت دانش و علمی که داده است سخت می گیرد زیرا هر چه خداوند نعمت بیشتر دهد انتظارش از بنده اش بیشتر است.
وی در پایان مقام معظم رهبری را یک سرمایه معنوی دانست و تصریح کرد: سرمایه معنوی دفتر تبلیغات اسلامی و همه ما مقام معظم رهبری می باشند و لطف ایشان قوت قلب و روحیه بخش برای همه کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی می باشد.
در پایان این جلسه نیز حجت الاسلام والمسلمین بامری رئیس شعبه جنوب شرق از عنایت ریاست محترم نسبت به شعبه جنوب شرق و تحمل زحمات فراوان جهت سفر به این منطقه تشکر و قدردانی نمود و این حضور را برای کارکنان و نیروهای شعبه جنوب شرق یک توفیق دانست. 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما