جمعه 7 ارديبهشت 1403   19:57:09

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور؛

کارگاه آموزش تجهیز میت و بیان احکام ویژه ماه مبارک رمضان برگزار شد

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور، کارگاه آموزشی تجهیز میت، و بیان احکام ویژه ماه مبارک رمضان را در دو استان سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور (تبلیغ نیوز)، این ویژه برنامه در شهرستان های ایرانشهر و دلگان از استان های سیستان و بلوچستان و شهرستان جازموریان از استان کرمان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» در گفت و گویی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی ویژه طلاب، روحانیون و فعالان فرهنگی خواهر و برادر با ارائه حجت الاسلام والمسلمین استاد قانع «مبلغ ویژه دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق و کارشناس پاسخگویی به مسائل شرعی حرم مطهر رضوی» برگزار شد.
وی در مورد احکام وصیت، احکام فرد محتضر همراه با واجبات، مستحبات و مکروهات آن و نیز احکام تجهیز میت با تمام جزئیات، به ارائه پرداخت.
ضمناً حجت الاسلام والمسلمین سجادی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور» و حجت الاسلام والمسلمین بزمانی «امام جمعه شهرستان ایرانشهر» در یکی از جلسات حاضر شدند و بر لزوم یادگیری و انجام تجهیز میت تأکید کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما