جمعه 7 ارديبهشت 1403   16:03:19

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور؛

کارگاه آموزشی «نحوه تعامل و مناظره با اهل سنت» برگزار شد

  • خلاصه :کارگاه آموزشی «نحوه تعامل و مناظره با اهل سنت» به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور ویژه طلاب و روحانیون حوزه های علمیه زاهدان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، حجت الاسلام والمسلمین توحیدی «از اساتید نخبه و اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» که در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، در ابتدا به سیره عملی و رفتاری ائمه شیعه در موضوع وحدت اشاره داشت و اظهار داشت: سیره رفتاری ائمه(ع) بهترین الگو برای شیعیان است؛ رفتاری که موجب می شد بسیاری از عالمان اهل سنت نیز شاگرد ایشان شوند.

وی گفت: خداوند پیامبر اسلام(ص) را فرستاد تا دین اسلام جهانی شود و این خواست خداوند است تا این کار صورت پذیرد، لذا آینده جهان در دست اسلام و مسلمانان خواهد بود، چه کفار و ابرقدرتها بخواهند چه نخواهند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که مسیحیت، یهود و صیهونیست امیدوارند آینده جهان در دست آنها باشد، تصریح کرد: از این رو یهود و صهیونیست خودشان رو قوم برتر می دانند و می گویند آینده جهان در دست ماست اما قرآن کریم فرموده است اراده خداوند این است که دین اسلام بر تمام ادیان پیروز شود.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند: درآینده فردی ازذریه من خواهدآمد که جهان رابه عدل وداد میرساند ویک حکومت درکل عالم ایجادخواهدکرد براساس حق، عدل و داد ، اسلام وعدالت می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین توحیدی اظهار داشت: روایات شیعه و سنی در اینباره هماهنگ است و حتی فرقه های وهابیت این موضوع را قبول دارند لذا در صحیح بخاری آمده است که روزی خواهد آمد عیسی بن مریم(ع) پیامبر بزرگ الهی از آسمان فرود خواهد آمد و در میان شما مسلمانان پشت سر فردی که از میان خود شماست، به نماز خواهد ایستاد؛ همچنین، در صحیح مسلم گفته شده حضرت عیسی(ع) از آسمان فرود آید درحالی که در چهره او قطرات باران فرو می ریزد و امام شما کسی هست از بین خود شما آن هم مهدی(عج) است که حضرت عیسی(ع) هم پشت سرش نماز می خواند.

وی گفت: قرار این هست که حکومت جهان به سوی اسلام پیش رود و زمانی که دشمنان می بینند اسلام گسترش پیدا کرده است، در کشورهای اروپایی و آمریکایی و همه جهان گرایششان به سمت اسلام هست، نمی توانند کاری بکنند دست پا می زنند و به پیامبر بزرگ اسلام(ص) توهین می کنند و از طریق عکس و کاریکاتورهای توهین آمیز نفرت خودشان از اسلام را به نمایش می گذارند لذا باید بدانند که هرگز نمی توانند در منطق اسلام و مکتب پیامبراسلام(ص) خدشه ای وارد کنند و از این طریق، باطن و کینه کثیف شان را رو می کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما