جمعه 7 ارديبهشت 1403   12:42:04

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در نشست هم اندیشی روحانیون فعال فرهنگی مطرح شد؛

ظرفیت شناسی نیروهای فعال فرهنگی منطقه جنوب شرق

  • خلاصه :نشست هم اندیشی روحانیون فعال فرهنگی شهرستان ایرانشهر با حجت الاسلام والمسلمین میرخانی، سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین میرخانی سرپرست این شعبه، در این جلسه اظهار داشت: ظرفیت شناسی نیروهای فعال فرهنگی منطقه جنوب شرق و استفاده از ظرفیت های طلاب در جهت امورات تبلیغی و فرهنگی و همچنین ساماندهی طلاب از برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی بوده است.

وی افزود: ایجاد رشته های تخصصی حوزوی برای طلاب جنوب شرق از دغدغه های این شعبه بوده و همین امر باعث شد تا با رایزنی های مختلف بتوانیم سطح سه تخصصی رشته امامت را در محل شعبه جنوب شرق ویژه طلاب و روحانیون راه اندازی نماییم.

سرپرست شعبه جنوب شرق  تصریح کرد: پیگیری رشته های تخصصی مهدویت، کلام، مذاهب اسلامی و همچنین آغاز مجدد طرح اوقات و فراغت تابستانی ویژه جوانان و نوجوانان در دستور کار شعبه جنوب شرق کشور قرار دارد که امیدواریم با  مساعدت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این برنامه ها را راه اندازی نماییم.

وی گفت: معتقدیم روحانیون نخبه و فعال فرهنگی می توانند نقش مهمی در تربیت طلاب ارائه کنند و برای همین امر می طلبد تمام تلاش خود را برای این نقش پر رنگ بکار ببرند تا شاهد بالندگی حوزه های علمیه منطقه در همه سطوح باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرخانی از شکل گیری گروه های آموزشی برای ارتقاء سطح علمی طلاب، مبلغین بومی و حوزه های علمیه خواهر و برادر برای مدت زمان معین خبر داد و اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که برنامه های جامع آموزشی برای حوزه های علمیه اعلام شود تا شاهد شکوفایی بهتر سطح علمی حوزه های علمیه  و مبلغین منطقه جنوب شرق باشیم.

در پایان این جلسه راهکارهای ارتقاءسطح علمی طلاب  و مبلغین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و هرکدام از روحانیون فعال فرهنگی  نظرات خود را بیان کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما