چهارشنبه 2 آبان 1403   11:53:46

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در سال ۱۳۶۷ با عنایت مقام معظم رهبری به منطقه به منظور فراهم نمودن زمینه گسترش آموزه‌های دینی و فرهنگ اهل بیت(علیهم‌السلام)، پاسخگویی به نیازهای فرهنگی مردم منطقه و تبیین و گسترش باور بینش و ارزش‌های انقلابی و تعمیق و توسعه دانش و معرفت اسلامی با عنوان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه ایرانشهر و حوزه فعالیت در شهرستان «ایرانشهر» و مناطق «دلگان» و «بزمان» تأسیس گردید و در سال ۱۳۹۱ با تصویب هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه  قم به شعبه جنوب شرق کشور ارتقاء یافت.

آرشیو

دوره مقدماتی تربیت مربی قرآن کریم

این دوره آموزشی با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و با ارائه حجت الاسلام والمسلمین عابدی از اساتید اعزامی قم در شهرهای زابل و زاهدان برگزار شد.

سلامت جامعه در گرو خدمت نیروی انتظامی می باشد

مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: سلامت جامعه در گرو خدمت، عظمت، اقتدار و ارزش های نیروی انتظامی می باشد.

در آموزه های اسلامی، اصالت نه در عمل بلکه در نیت هر کاری است

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جمع کارکنان شعبه جنوب شرق در ایرانشهر گفت: در آموزه ها و معارف اسلامی اصالت در عمل هر کاری نیست بلکه در نیت می باشد.

مهمترین راهکار مقابله با جهبه استکبار، اتحاد و وحدت مسلمین است

معاون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: جامعه اسلامی باید با اتحاد و همدلی، خود را در مقابل ترفندهای دشمن در فضای مجازی و حقیقی مسلح کند و فضای غبارآلود پر از شبهه‌ای را که دشمن ایجاد کرده‌اند را روشن و شفاف سازند.

اعزام جمعی از سران طوایف و تأثیرگذاران فرهنگی و اجتماعی جنوب شرق کشور به مشهد مقدس

به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، جمعی از سران و بزرگان طوایف و تأثیرگذاران فرهنگی و اجتماعی جنوب شرق کشور بمنظور ایجاد انس و الفت بین طوایف در اردویی آموزشی، فرهنگی و زیارتی عازم مشهد مقدس شدند.

اعزام ۶۷۱ مبلغ در ماه محرم به مناطق مختلف جنوب شرق کشور

رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: این شعبه با فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) تعداد ۶۷۱ مبلغ خواهر و برادر را به مناطق مختلف جنوب شرق کشور اعزام نمود.

12345678910>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما