به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (
تبلیغ نیوز )، رئیس اداره فرهنگی تبلیغی خواهران تهران بیان داشت، از شروع کار رسانههای اجتماعی تا به امروز صنعت تبلیغ، تغییرات فراوانی کرده است. بدون تردید نوع ساخت گوشیهای هوشمند به شکلی است که شما در هر زمان و مکانی می توانید آن را همراه خود داشته و اقدام به تولید محتوا نمایید و لذا نسبت به سایر روش هایی که برای تولید محتوا در دسترس شما قرار دارند، تولید محتوا با گوشی از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.
قتل زاد افزود: مبلغین فعال در عرصه فضای مجازی با یادگیری بهتر نحوه تولید محتوا با تلفن همراه می توانند تاثیرگذاری بهتری بر مخاطبین خود بگذارند. زمانی که یک مبلغ بتواند توسط یک محتوا به سؤال بازدیدکننده ای پاسخ دهد و یا نیازی از او را برطرف کند، در نقش یک متخصص ظاهر شده و اعتماد سازی برای مخاطب اتفاق خواهد افتاد.
وی اظهار در ادامه گفت، لذا دفتر تبلیغات اسلامی تهران با در نظر گرفتن این هدف که مبلغین و طلاب باید با اطلاعات روز آشنا باشند تا بتوانند قوی تر عمل نموده و تاثیرگذاری بهتری بر مخاطبان به لحاظ تولید محتوای غنی بگذارند اقدام به برگزاری کارگاه های تولید محتوا با تلفن همراه با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه تهران نمود.
این دوره طی بیست جلسه مجازی به صورت برخط برگزار و جلسه پایانی در قالب یک ورکشاب 8 ساعته با حضو استاد مهرداد شاه سنایی در دفتر تبلیغات اسلامی تهران برگزار گردید.