پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403   03:51:39

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

ثبت بیش از 200 ایده در زنگ بهشت

  • خلاصه :دبیر کمیته تعاملات و اطلاع‌رسانی رویداد ملی زنگ بهشت تا کنون بیش از 200 ایده و اثر دریافت شده است و بیش از 300 نفر اعلام همکاری کرده اند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، خانم رضایی دبیر کمیته تعاملات و اطلاع‌رسانی رویداد ملی زنگ بهشت گفت: رویداد ملی زنگ بهشت با هدف دریافت ایده های تعلیم و تربیتی طلاب و فرهخیتگان مرتبط با آموزش و پرورش با محوریت دانش آموزان از اواخر اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در خصوص این رویداد ملی بیان کرد: این رویداد ملی از نظر ساختاری دارای سه کمیته علمی پژوهشی، کمیته اجرایی و کمیته تعاملات و اطلاع رسانی است که در سطح ملی در حال فعالیت هستند. این طرح فرصتی برای تمامی معلمان، ایده پردازان و مبلغین که تحت عناوین مختلف در موضوعات دانش آموزی فعالیت دارند.

دبیر کمیته تعاملات و اطلاع‌رسانی رویداد ملی زنگ بهشت افزود: در حال حاضر برگزاری جلسات حضوری و مجازی با نهادهای همسو که در این طرح مشارکت دارند انجام شده است. اطلاع رسانی و تعاملات در تمامی حوزه های علمیه سراسر کشور اعم از برادران و خواهران، وزارت آموزش و پرورش، جامعه الزهرا(س)، جامعه المصطفی، دانشگاه فرهنگیان، مبلغین مدارس امین و اطلاع رسانی در کانال ها و گروه ها با ظرفیت های بالایی از مبلغین و معلمین سراسر کشور و ایجاد کمپین برای انتشار گسترده خبر انجام شده است.

وی در خصوص اصلاحات و جلوگیری از مشکلات احتمالی در فعالیت های آتی افزود: گروهی برای سوالات پیش آمده از سمت مخاطبان و ارائه انتقادات و پیشنهادات گروهی در پیام رسان ایتا ایجاد شده است که بیش از 300 نفر در این گروه عضو هستند و بالغ بر ثبت 200 ایده و اثر خلاقانه از استان های مختلف تا کنون مطرح شده است.

رضایی در خصوص آثار ثبت شده افزود: براساس تعداد آثار ثبت شده به ترتیب استان های ایلام، فارس، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، تهران و اصفهان بیشترین ثبت ایده را داشته‌اند و استان های آذربایجان شرقی، قم، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، مازندران، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، گیلان و لرستان تعداد کمتری از ایده ها رو به خود اختصاص داده اند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما