جمعه 7 ارديبهشت 1403   07:45:13

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

نهمین دوره آموزشی «تربیت مربی کودک و نوجوان» در سال 98 برگزار شد

  • خلاصه :نهمین دوره فشرده آموزشی «تربیت مربی کودک و نوجوان» در قالب 80 ساعت آموزشی در سال جاری در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حسینعلی قهرمانی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: دوره «تربیت مربی کودک و نوجوان» با همکاری این اداره و اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی برنامه ریزی و برگزار گردید.

وی گفت: در راستای تحقق اهداف تفاهم نامه مشترک همکاری های  علمی - فرهنگی و آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و آستان قدس رضوی و نیز عملیاتی سازی اهداف قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریانها و فرق انحرافی، دوره آموزشی «تربیت مربی کودک و نوجوان» با هدف آشناسازی و توانمندسازی مبلغان داوطلب، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغی ویژه کودکان و نوجوانان در حرم مطهر رضوی و سایر مراکز هدف فرهنگی و تبلیغی در قالب 80 ساعت آموزشی علمی – مهارتی تعریف و هم اکنون با حضور اساتید و کارشناسان متخصص با شرکت 40 نفر مبلغ برادر و خواهر برگزار شد.

اعطای گواهینامه آموزشی، اولویت در همکاری های فرهنگی و تبلیغی با اداره پاسخگویی حرم مطهر رضوی و تشکیل پرونده تبلیغی و نیز ارتقای رتبه، از امتیازات این دوره آموزشی محسوب می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما