جمعه 14 ارديبهشت 1403   00:08:10

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

پنل تخصصی «کاربست مدل‌های مشاوره اسلامی» در اصفهان برگزار می شود

  • خلاصه :معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اولین جلسه «کانون تبلیغی شهر اصفهان» با حضور برخی از مبلغان برتر شهر اصفهان در شهر مقدس قم برگزار شد.پنل تخصصی «کاربست مدل‌های مشاوره اسلامی» ذیل همایش ملی «پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی»، از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، محمد ثناگویی زاده، مدیر گروه مطالعات خانواده پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گویی با بیان اینکه یکی از ارزش های مهم در الگوی اسلامی ایرانی، قداست خانواده بوده که از الزامات این ارزش،‌ پایداری و کارآمدی خانواده است، اظهار داشت: در سیاست های ابلاغی خانواده از سوی مقام معظم رهبری توجه به ساماندهی مشاوره با رویکرد اسلامی و ارائه خدمات مشاوره‌ای بر مبنای فرهنگ و ارزش‌های اسلامی ایرانی برای تحقق پایداری و کارآمدی خانواده مورد توجه قرار گرفته است. از این رو یکی از محورهای همایش مشاوره اسلامی و پایداری و کارآمدی خانواده تعیین شد.

وی افزود: در این راستا شناسایی مدل های مشاوره اسلامی دارای اهمیت است. مدل هایی که تاکنون به همت پژوهشگران و استادان رشته رواندرمانی و مشاوره با رویکرد اسلامی طراحی،‌ تدوین و اجرا شده است. شناسایی این مدل ها علاوه بر آنکه دانشجویان و اساتید محترم را با مفهوم مشاوره اسلامی و مدل های آن آشنا می کند، به پژوهشگران نیز کمک می کند تا با استفاده از این مدل ها پایداری وکارآمدی خانواده را مورد بررسی قرار دهند و به همین منظور پنل تخصصی «کاربست مدل های مشاوره اسلامی» با حضور و ارائه جمعی از اساتید برگزار می شود.

مدیر گروه مطالعات خانواده پژوهشکده الهیات و خانواده گفت: «غایت محوری و مرگ آگاهی در مشاوره اسلامی»، «درمانگری چند بعدی در مشاوره اسلامی»، «روان درمانی توحیدی»، محورها و موضوعاتی است که در این هم‌اندیشی بحث و بررسی می‌شود.

ثناگویی زاده تصریح کرد: دکتر سید علی کلاهدوزان، عضو هیئت علمی گروه روانشناسی سلامت و طب تسکینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دکتر مسعود جان بزرگی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر سید علی مرعشی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، سخنرانان این پنل تخصصی هستند.

پنل تخصصی «کاربست مدل‌های مشاوره اسلامی» فردا، 21 آبان ماه سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود و شرکت در این نشست از طریق نشانی اینترنتی m8r.ir/1001 نیز امکان‌پذیر است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما