جمعه 7 ارديبهشت 1403   06:28:32

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

جلسه هماهنگی کنگره بزرگداشت آیت‌الله ناصری(ره) برگزار شد

  • خلاصه :دبیر کنگره بزرگداشت آیت‌الله ناصری با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به منظور هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی با دبیرخانه کنگره با رئیس و مدیران این دفتر دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت‌الاسلام والمسلمین میرمعصومی «دبیر کنگره بزرگداشت آیت‌الله ناصری(ره)» اظهار داشت: زندگی آیت‌الله ناصری(ره) پر از حل مشکلات مردم، جامعه پیرامونی و ارتباط‌دهی مردم با امام زمان(عج) بود و ایشان ظرفیت زیادی برای حل مسائل اخلاقی و اجتماعی داشت.
وی ادامه داد: برای این منظور و به‌کارگیری این ظرفیت می‌خواهیم برای حل مشکلات جامعه از ایشان استفاده کنیم. می‌خواهیم به شخصیت آیت‌الله ناصری بپردازیم، نه به شخص ایشان و این مستلزم انجام یک کار علمی و پژوهشی درباره این شخصیت خواهد بود. بنابراین، در نظر است این کنگره در مهرماه سال آینده و مصادف با سالگرد رحلت آیت‌الله ناصری(ره) برگزار شود.
دبیر کنگره بزرگداشت آیت‌الله ناصری(ره) گفت: پژوهشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی به میدان آمده‌اند تا این همایش با مجوز ISC در سطح ملی و با همکاری تمام نهادهای مرتبط علمی و فرهنگی به جمع‌آوری مقالات بپردازند که آثار جمع‌آوری شده نیز در ۱۰ جلد چاپ خواهد شد.
وی افزود: به‌دلیل اقبال عمومی مردم اصفهان، تصمیم بر آن شد که این همایش همزمان در قم و اصفهان برگزار شود که در اصفهان به‌صورت عمومی و برای عامه مردم برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام میرمعصومی همچنین از رونمایی نرم‌افزار تلفن همراه با موضوع سخنرانی‌های آیت‌الله ناصری با قابلیت جستجو در آثار و بیانات ایشان در این کنگره خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین احمدیان «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان» در این دیدار برای همکاری همه‌جانبه همه بخش های مختلف این دفتر با کنگره بزرگداشت آیت‌الله ناصری(ره) اعلام آمادگی کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما