جمعه 7 ارديبهشت 1403   11:40:40

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان؛

آزمون اختصاصی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد

  • خلاصه :معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: آزمون ورودی دانشگاه باقرالعلوم(ع) ویژه خواهران و برادران طلبه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در چهار رشته در این دفتر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی زنده دل در گفت و گویی اظهار داشت: این آزمون به صورت اختصاصی و برای سال تحصیلی ۱۴۰2-۱۴۰1 در چهار رشته برگزار و اشخاصی که از آزمون کتبی نمره قبولی را کسب نمایند برای مصاحبه علمی فراخوان خواهند شد.
وی گفت: در مقطع کارشناسی ارشد فقه سیاسی و علوم ارتباطات اجتماعي با گرايش تبليغات فرهنگی ویژه برادران و در مقطع کارشناسی ارشد جامعه شناسی و در مقطع کارشناسی زبان انگلیسی با گرایش مطالعات اسلامی ویژه خواهران آزمون برگزار شد.
معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) تصریح کرد: این آزمون با حضور رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی و سرپرست مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره)، نماینده دانشگاه باقرالعلوم(ع)، نماینده سازمان سنجش و رئیس اداره حراست دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما