شنبه 8 ارديبهشت 1403   22:25:34

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

با هدف افزایش سطح آگاهی و توسعه سواد رسانه ای؛

کارگاه آموزشی اصول و مبانی اطلاع‌رسانی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد

  • خلاصه :دوره آموزشی با موضوع «اصول و مبانی اطلاع‌رسانی» ویژه رابطان فضای مجازی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد «رییس حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» هدف از برگزاری این دوره که با تدریس محمدرضا قربان زاده از خبرنگاران و فعالان رسانه ای برگزار شد، را ارتقای سطح علمی، تقویت و توانمندسازی رابطان فضای مجازی پژوهشگاه عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به حجم زیاد فعالیت‌ها و رویدادهای علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از قبیل برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی، نشست‌ها و کرسی‌های علمی ـ تخصصی، تولیدات فاخر در موضوعات علوم اسلامی و انسانی در قالب کتاب و نشریه و همچنین بهره‌مندی از بیش از یکصد عضو هیأت علمی، لذا انعکاس این فعالیت‌ها با شیوه‌های نوین و روز، ضرورت برگزاری دوره‌های تخصصی خبر و خبرنگاری را مضاعف می کند. بر همین اساس، تاکنون دوره‌های متعدد آموزشی ویژه رابطان خبری برگزار شده است اما این دوره به علت کارگاهی بودن از استقبال بسیار خوب رابطان فضای مجازی برخوردار بود.

دوره مذکور از اول تا بیست و چهارم آبان‌ماه به مدت 20 ساعت به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دارای 11 پژوهشکده و دو مرکز می‌باشد که رابطان فضای مجازی آن در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی حضور فعال و تأثیرگذاری دارند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما