پنجشنبه 29 شهريور 1403   01:00:19

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

آرشیو

جذب افراد نخبه مهمترین سیاست دفتر تبلیغات اسلامی است/ برگزاری آزمون، بهترین شیوه‌ برقراری عدالت استخدامی

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزاری آزمون را بهترین شیوه‌ برای برقراری عدالت استخدامی دانست و گفت: جذب نخبگانی از بین جوانان متعهد و متخصص از مهمترین اهداف و سیاست‌های دفتر تبلیغات اسلامی است.

دیدار هیأت اعزامی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با سفیر ایران در ازبکستان

هیأت اعزامی دانشگاه باقرالعلوم(ع) که از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان هیئت گفتگوی فرهنگی در تاشکند ازبکستان حضور دارد، در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران به بررسی ابعاد و مشترکات مختلف فرهنگی و اجتماعی بین دو کشور پرداختند.

شیخ مفید با مدیریت علم شیعه را وارد رقابت جهانی کرد

عضو هیئت علمی پژوهشگاه با اشاره به تلاش شیخ مفید در زمینه مدیریت علوم عصر خود با محوریت علم کلام بیان کرد: شیخ با این رویکرد توانست اقلیت شیعه را در یک رقابت بزرگ با اکثریتی قرار دهد که سال‌ها حکومت را در اختیار داشتند.

راهکارهای امام حسن(ع) برای نجات شیعه؛ از تقیه تا حمایت اجتماعی و اقتصادی

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به اقدامات امام مجتبی(ع) بعد از صلح گفت: امام حسن(ع) مجموعه راه‌کارهایی شامل تقیه، تبیین و حمایت اقتصادی به کار بردند تا بتوانند جان شیعیان را در طول حکومت معاویه حفظ کنند و در این راستا موفق هم شدند.

تفاهم نامه همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

در نشست مشترك معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و معاونت اجتماعی و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان اصفهان، تفاهم نامه همكاری فرهنگی و تبلیغی ميان طرفين به امضاء رسيد.

بازدید و ارزیابی از فعالیت گروه های تبلیغی اعزام تابستان

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی اظهار داشت: طبق برنامه سالانه دفتر تبلیغات اسلامی، سال جاری نیز بیش از 700 مبلغ در قالب 80 گروه های تبلیغی در اوقات فراغت تابستان جهت برگزاری برنامه های تربیتی و معنوی به 50 شهر مختلف کشور اعزام شدند.

پنجره‌ای گشوده رو به دیانت و فرهنگ زردشتی

شناخْتِ تاریخ و فَرْهَنْگِ زَرْدُشْتیان و آشنایی با دیانَتِ زَرْدُشْتی که خاسْتْگاهِ آن ایرانِ کُهَن بوده است و روزْگاری دراز دَر قَلَمْروِ فَرْهَنْگِ ایرانی حُضوری نِمایان و تَأْثیرگُذار داشْته، واجِدِ أَهَمّیَّت فَراوان است.

فعالیت جهادی خواهران مبلغه دفتر خراسان در استقبال از زائرین رضوی

اداره امور فرهنگی تبلیغی خواهران در روزهای پایانی دهه آخر صفر با هدف مشارکت در استقبال شایسته‌ی معنوی از زائران پیاده رضوی و ارائه خدمات تبلیغی و فرهنگی طبق سنوات گذشته در محور تربت حیدریه ملک آباد مشهد و جاده قدیم نیشابور به فعالیت پرداخت.

ویژه‌نامه‌ ایام تبلیغی دهه آخر ماه صفر با عنوان «ویژه‌نامه‌صفرالخیر»

گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری سه مرکز محتوایی حوزوی، ویژه‌نامه‌ ایام تبلیغی دهه آخر ماه صفر با عنوان «ویژه‌نامه‌صفرالخیر» تهیه و منتشر کرد.

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی تخصصی کودکان ونوجوانان آسیب دیده اجتماعی

دوره آموزشی تربیت مربی تخصصی کودکان ونوجوانان آسیب دیده اجتماعی از سوی اداره کل فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در قالب10عنوان آموزشی به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.

12345678910...>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما