شنبه 29 ارديبهشت 1403   21:19:14

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس شعبه جنوب شرق خبر داد؛

اعزام 755 نفر مبلغ بمناسبت ماه مبارک رمضان

  • خلاصه :از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشوردر ایام ماه مبارک رمضان تعداد 755 نفر مبلغ در منطقه جنوب شرق کشور اعزام شدند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین بامری رییس این شعبه از اعزام 757 مبلغ بمناسبت ایام ماه مبارک رمضان اول در مناطق مختلف جنوب شرق کشور در راستای تبلیغ عمومی و تخصصی خبر داد.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق بیان کرد: با توجه به اینکه فعالیت های تبلیغی با رویکرد مساله محوری در شعبه جنوب شرق انجام می پذیرد و هدف از آن حل مسائل و معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه می باشد، از ظرفیت این مبلغین در قالب اعزام های گروهی، اعزام انفرادی و ملاهای بومی و محلی در دو بخش خواهر و برادر  بمدت 22650 نفر روز فعالیت تبلیغی در منطقه جنوب شرق بمناسبت ماه مبارک رمضان استفاده شد.
وی افزود: این مبلغین که در راستای تبلیغ عمومی و تخصصی اعزام شدند توانستند با برگزاری ، نشست ها، گفتمان های دینی، کارگاه های آموزشی و برنامه های فرهنگی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان و ... حرکت های ویژه ای را در عرصه تبلیغ رقم بزنند.
حجت الاسلام والمسلمین بامری در پایان تصریح کرد: اعزام مبلغین اثربخش با بهره گیری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در موضوعات مطرح شده مانند جهاد تبیین، گسترش روح امید در میان جوانان و عموم مردم،حجاب و عفاف، بصیرت افزایی در جهت شناخت دشمن و شگردهای جنگ ترکیبی و رسانه ای در دستور کار شعبه جنوب شرق قرار دارد.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما