شنبه 15 ارديبهشت 1403   03:20:07

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی:

مردم را با عمل تان به دین فرا خوانید/ فلسطین آرمان انقلاب اسلامی است/ تشریح برکات عملیات طوفان الاقصی

  • خلاصه :کارگاه آموزشی بصیرت افزایی ویژه ملاهای محلی و بومی شعبه جنوب شرق با حضور مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
کارگاه آموزشی بصیرت افزایی ویژه ملاهای محلی و بومی شعبه جنوب شرق با حضور مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مدیرکل حراست و حفاظت در این کارگاه آموزشی که با موضوع مسائل روز و روش های تبلیغ و باهدف ارتقای سطح آگاهی و بصیرتی ملاهای محلی و بومی جنوب شرق برگزار شد گفت: برترین عمل، سخت ترین و مشکل ترین عمل است.

وی با بیان اینکه تبلیغ بر چهار ستون استوار است، افزود: "اخلاص در عمل"، "علم و دانش "،"تلاش و کوشش و مجاهدت" و "روش و مهارت" این چهار ستون هستند.

مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: بهترین تبلیغ، تبلیغ عملی است و مردم را با عمل تان به دین فرا خوانید و تبلیغ عملی بهتر از تبلیغ زبانی است.

وی با بیان اینکه مرز اسلام تقواست گفت: اگر ملل کشورهای اسلامی اتحاد داشتند؛ کشور فلسطین اینگونه ظلم نمی‌دید و کسی که شب را به صبح برساند و در فکر حمایت و کمک به برادر مسلمان و مظلوم خویش نشتابد؛ مسلمان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم بی دفاع فلسطین و با بیان اینکه فلسطین آرمان انقلاب اسلامی است اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی ماهیت دفاعی و امنیتی رژیم غاصب را نابود کرد و به جهانیان فهماند که این رژیم از خانه عنکبوت هم سست تر است.

وی افزود: امروزه رژیم صهیونیستی با بمباران مناطق مسکونی و به شهادت رساندن زنان و کودکان بی دفاع می خواهد آبروی از دست رفته خود را جبران کند که این روش باعث شد چشم جهانیان بیشتر نسبت به جنایات آنها بازتر شود.

مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برکات عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات انسجام ملتهای مسلمان و حتی غیر مسلمان را رقم زد و موجب بیدار نمودن سایر ملتهایی که در خواب بودند، شد، همچنین موجب شکستن ابهت پوشالی اسرائیل و آمریکا بود و خصوصاً عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای مسلمان را بهم زد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه ضمن اشاره به موضوع دشمن شناسی و تبیین این موضوع در بین جامعه توسط مبلغین تصریح کرد:  دشمنی که ما اکنون با آن روبرو هستیم یک دشمن فکری فرهنگی تمام عیار است که می خواهد انسان ها را تصرف کند و افکار ملت ها را درگیر کند لذا امروزه همه مبلغین باید به مسائل روز مسلط باشند و تحرکات دشمنان در منطقه خودشان را بشناسند.

وی در پایان به بیان نکاتی پیرامون رفتار و اخلاق مبلغین و ملاهای محلی بیان نمود و اظهار کرد: مبلغین و ملاهای محلی باید در سطح جامعه الگو باشند و رفتارشان الگویی صحیح برای مخاطبانشان باشد.

مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه خطاب به ملاهای محلی گفت: سعی کنید مردم را ترغیب و تشویق کنید تا پای صندوق های رأی بیایند تا دشمن مأیوس شود.

لازم به ذکر است در پایان این کارگاه آموزشی ملاهای بومی و محلی شعبه جنوب شرق کشور با حجت الاسلام والمسلمین موسوی به گفتگوی صمیمانه پرداخته و در پایان عکس یادگاری و به یاد ماندنی گرفتند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما