جمعه 14 ارديبهشت 1403   04:57:35

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران و معاونت فرهنگی و تبلیغی شکل گرفت؛

دیدار کارکنان نمایندگی تهران با معاونت فرهنگی و تبلیغی و اعضای آن

  • خلاصه :حجت‌الاسلام‌والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با تأکید بر میزان متنوع بودن فعالیت‌های فرهنگی در تهران، بر پایین‌بودن بعضی از این فعالیت‌ها با بودجه‌های پایین خاطرنشان کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین فجری، رئیس‌دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران گزارشی  در خصوص افزایش تعاملات درون‌سازمانی خصوصاً با میز کارهای تخصصی و نیز تعاملات برون‌سازمانی با مراکز و نهادهای کشوری و استانی، برگزاری مدرسه تابستانه باهدف توانمندسازی طلاب و مبلغان استان تهران، افزایش چشمگیر تشکیل پرونده‌های تبلیغ عمومی و تخصصی، و نیز اعزام مبلغ در رویدادهای مختلف، تولید محصولات فرهنگی و محتواهای تبلیغی و..... ارائه نمودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از گستره و کیفیت مجموعه فعالیت‌های انجام‌گرفته در این نمایندگی خاطرنشان کرد: یکی از علل حسرت خوردن انسان در روز قیامت آن است که حق خدا را به طور تمام‌وکمال انجام نداده است. انسان باید امورات مرتبط با خود را به طور کامل انجام داده باشد تا بتواند حق خدا را به اتمام برساند.

در ادامه این دیدار سید حامد شریعتمداری جهرمی، مدیرکل تبلیغ عمومی با تأکید بر این نکته که فعالیت‌های فرهنگی در تهران باید توسط گروه‌های تبلیغی هدایت و برنامه‌ریزی شود  و به همین دلیل باید چشم‌انداز دفتر نمایندگی تهران تأسیس یک گروه تبلیغی در هر منطقه از تهران باشد.

اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ تخصصی در این دیدار باتوجه‌به تحولات اخیر کشور خاطرنشان ساخت: تهران به‌عنوان پایتخت؛ بیشتر نیازمند مباحث و موضوعات فرهنگی و دینی است و باتوجه‌به افزایش سطح درک و فهم مردم نسبت به گذشته و نیز تخصصی‌شدن مباحث، نیاز به ایجاد تأسیس گروه‌های تبلیغ تخصصی در تهران و در موضوعات مختلف فرهنگی و دینی موردنیاز مردم و جامعه، بسیار بیشتر از سال‌های گذشته احساس می‌شود و این اداره کل آمادگی دارد به طور ویژه از این موضوع حمایت نماید.

سلیمانی رئیس مرکز آموزش‌های کاربردی با اشاره به منبع عظیم آموزشی در مرکز آموزش‌های کاربردی تأکید کردند: این دوره‌ها توسط بهترین اساتید ضبط و تدوین شده و دوره نیاز طلاب و مبلغان است و مناسب است دفتر تهران زمینه‌ساز استفاده طلاب و حوزه‌های علمیه از این دوره‌ها باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما