شنبه 8 ارديبهشت 1403   05:17:13

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق؛

هشتمین رویداد ملّی ایده؜ پردازی «کاریزمن» با عنوان «ایده های تربیتی در مدرسه» فراخوان شد

  • خلاصه :فراخوان هشتمین رویداد ملّی ایده ؜پردازی «کاریزمن» با عنوان «ایده های تربیتی در مدرسه» به همت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، هشتمین رویداد ملّی ایده؜پردازی «کاریزمن» با عنوان «ایده های تربیتی در مدرسه» به منظور فراهم آوری ایده‌هایی برای تأمین نیازهای تربیتی در محیط های آموزشی بویژه مدرسه فراخوان شد.

قالب های این فراخوان عبارتند از: فعالیت های میدانی، هنری، آموزشی، مجازی و قالب آزاد

ایده های ارسالی باید خلاقانه و جدید و تربیتی باشد و بتوان آنرا در هر مدرسه ای به کار برد. از ارسال ایده های تکراری و یا کلیشه ای خودداری کنید. اگر ایده ها دارای جنبه های اقتصادی باشد هم یک ویژگی به حساب می آید.

مالکیت ایده برای ایده پرداز محفوظ می باشد و در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به ایده پرداز کمک می شود تا ایده خود را به نتیجه برساند و آن را تجاری سازی کند.

ایده های دارای ارزش افزوده، ضمن دریافت جایزه، برای رشد و تبدیل به شرکت خلاق در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق پذیرفته خواهند شد. ارائه ایده به صورت فردی و تیمی و در قالب شخصیت حقیقی و حقوقی امکان پذیر می باشد.

برای ایده های ثبت شده گواهیِ ارائه ایده و برای برترین ها گواهیِ رتبه صادر خواهد شد.

در این رویداد، ایده هایی مورد پذیرش و حمایت واقع خواهند شد که قابلیت اجرا در مدرسه را داشته باشند، جدید باشند و مهمتر از همه، حداقل در یکی از ساحت های تربیتی به کمک ما بیایند.

علاقه مندان می توانند ایده خود را تا 25 اسفندماه 1400 در سایت کاریزنگار به نشانی http://KARIZNEGAR.IR ثبت کرده و تا تاریخ مذکور نیز می توانند نسبت به مشاوره و راهنمایی تکمیل ایده اقدام نمایند.

کارگاه های تمرین و تجربه از 15 الی 20 اسفندماه 1400 برگزار خواهد شد و رویداد پایانی و گزینش برترین ها نیز 26 اسفندماه برگزار می شود.

علاقه مندان جهت ثبت ایده و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت http://KARIZNEGAR.IR مراجعه نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما