جمعه 7 ارديبهشت 1403   16:29:34

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در بازدید از غرفه مؤسسه امام رضا(ع) مطرح شد:

آیت الله اعرافی: دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان قطب علمی خوش درخشیده است/ لزوم تسریع در انجام پایان‌نامه های سطح چهار در موسسه آموزش عالی امام رضا(ع)

  • خلاصه :مدیر حوزه‌های علمیه کشور فعالیت های علمی دفتر تبلیغات اسلامی و مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فعالیت‌های علمی دفتر تبلیغات اسلامی، به عنوان یک قطب بسیار ارزشمند برای حوزه علمیه به شمار می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، آیت‌الله علیرضا اعرافی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه دستاوردهای علمی واحدهای آموزشی تخصصی حوزوی، با حضور در غرفه مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) دفتر تبلیغات اسلامی و موسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با قدردانی از فعالیت های انجام شده در این مؤسسه و حمایت های رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: حوزه علمیه با تمام توان از فعالیت های علمی و آموزشی دفتر حمایت می کند.

وی بیان کرد: انجام پایان نامه توسط دانش پژوهان  موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در سطح چهار می تواند تاثیرگذاری زیادی در تولید متن و منابع علمی داشته باشد و تسریع در انجام این پایان نامه ها یک ضرورت است.

در جریان بازدید از غرفه مؤسسه امام رضا(ع)، حجت الاسلام والمسلمین شمس الله مریجی «معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)» نیز اظهار داشت: با توجه به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای ایشان مبنی بر ارتباط بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی با علما، ارتباط با علما در قالب نشست های مختلف علمی، اخلاقی و پژوهشی دنبال شده است.

وی گفت: در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) مسأله محوری در آموزش به عنوان یک اصل اولویت دار در حال دنبال شدن است و این مهم نیز در راه اندازی رشته های جدید بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.

رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با بیان اینکه تاکنون در این مؤسسه از 213 پایان نامه توسط طلاب دانش‌پژوه سطح سه دفاع شده است، تصریح کرد: بخشی از این پایان نامه ها که در آن به موضوع های روز جامعه پرداخته شده، به کتاب تبدیل شده است.

وی افزود: تدوین پایان نامه های جدید در سطح چهار نیز در دست اقدام است و در باب تدوین متون و سرفصل نویسی، متن و اجرا نیز فعالیت های مناسبی انجام شده است.

براساس این گزارش، نخستین نمایشگاه دستاورد‌های علمی واحد‌های آموزشی - تخصصی حوزوی تا دهم آبان 1400 هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ در شبستان امام حسن عسکری(ع) مسجد مقدس جمکران برپا است.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما