جمعه 7 ارديبهشت 1403   17:59:50

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در جلسه هم اندیشی سرپرست شعبه جنوب شرق با امام جمعه راسک تأکید شد:

وحدت دستگاه های فرهنگی و پرهیز از موازی کاری

  • خلاصه :در جلسه هم اندیشی سرپرست شعبه جنوب شرق با امام جمعه راسک بر نقش راهبردی وحدت در شرايط حساس كنونی اشاره و بر ضرورت وحدت و تعامل دستگاه های فرهنگی و پرهیز از موازی کاری تأکید شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، جلسه هم اندیشی فی مابین حجت الاسلام والمسلمین میرخانی «سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» با حجت الاسلام والمسلمین قادربخش بامری «امام جمعه شهرستان راسک» در راستای هم فکری و تبادل نظر صورت پذیرفت.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین بامری بر حفظ تعاملات و همکاری های بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی با نهادهای فرهنگی تأکید نمود.

وی ضمن عرض تشکر بابت برگزاری دوره های آموزشی شعبه جنوب شرق، خواستار افزایش دوره های آموزشی ویژه طلاب، روحانیون و مبلغین بومی و ملاهای محلی منطقه شد و گفت: دوره های آموزشی مفید و مورد نیاز ویژه طلاب، روحانیون و مبلغین بومی و ملاهای محلی شهرستان راسک با هدف بالا بردن سطح آگاهی ها در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی قرار گیرد.

امام جمعه راسک، خواستار تقویت نهادها و هیئت های مذهبی و همچنین مؤسسات مردم نهاد شد و تصریح کر: امروزه تقویت نهادهای فرهنگی و مذهبی در کشور به معنای تقویت دین مردم می باشد. 

وی با بيان اينكه در شرايط حساس كنونی، وحدت نقش راهبردی دارد، افزود: دستگاه‌های فرهنگی علاوه بر انجام مأموريت‌ها بدون موازی‌كاری، بايد با يكديگر وحدت و تعامل داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری در پایان به عزاداری محرم امسال با رعایت پروتکل ها اشاره و تصریح کرد: مردم فهیم ایران شور حسینی را با شعور حسینی پیوند زدند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و انجام پروتکل های بهداشتی مانند سنوات و سال های گذشته، عزاداری برای امام حسین(ع) و یاران آن حضرت را پر شور و خروش برپا کردند. 

در پایان این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین میرخانی با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته شعبه جنوب شرق در ایام محرم الحرام، بر افزایش همکاری ها با نهادهای فرهنگی شهرستان راسک تأکید کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما