جمعه 7 ارديبهشت 1403   22:02:40

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

شماره سوم از دوفصلنامه علمی ـ تخصصی فقه و سیاست منتشر شد

  • خلاصه :سومین شماره دوفصلنامه علمی ـ تخصصی فقه و سیاست به همت پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، سومین شماره دوفصلنامه علمی ـ تخصصی فقه و سیاست مربوط به بهار و تابستان 1400 منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:ijp.isca.ac.ir نمایه گردید. 
«کارکرد فقه سیاسی در نظریه‌پردازی عدالت اجتماعی» اثر احمد واعظی؛ «تبیینی فقهی از عوامل تهدید و ابزارهای تأمین امنیت در جامعه» نوشته محمد اسماعیل نباتیان؛ «گستره موضوعی فقه سیاسی شیعه در رویکرد فقه سرپرستی» به قلم سیدمهدی میرباقری و علی‌اصغر نصرتی از جمله مقالات این شماره است.
همچنین «عوامل توسعه فقه حکومتی در عصر انقلاب اسلامی» نوشته شمس‌الله مریجی و علیرضا استادیان خانی؛ «نقش و کارکردهای نظام سیاسی در پیشرفت سیاسی از منظر فقه» به قلم محمدعلی میرعلی و محمد زکی احمدی؛ «ارزیابی خوانش اقتدارگرایی از نظریه‌های فقه سیاسی در دوره انقلاب اسلامی» اثر مهدی امیدی و سید محمدهادی مقدسی از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.
دوفصلنامه علمی ـ تخصصی فقه و سیاست در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran.com)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags.ir)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (www.civilica.com)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)؛ پرتال جامع علوم انسانی (ensani.ir)؛ سامانه نشریه ijp.isca.ac.ir و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.

🌐 https://eitaa.com/journals_isca
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما