جمعه 7 ارديبهشت 1403   08:40:17

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

بازدید پژوهشگران مرکز مطالعات و تحقیقات سازمان هوافضای سپاه پاسداران از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر

  • خلاصه :با هماهنگی اداره کل رصد و مطالعات راهبردی دفتر، پژوهشگران مرکز مطالعات و تحقیقات سازمان هوافضای سپاه از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، محمد صالحی «مدیرکل رصد و تعاملات راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی» در این باره اظهار داشت: با عنایت به سابقه فعالیت های پژوهشی مرکز مطالعات و تحقیقات سازمان هوافضای سپاه در حوزه علوم انسانی، پس از هماهنگی های حضوری اولیه با مدیرمرکز، مقرر گردید تعداد 30 نفر از پژوهشگران ایشان طی هفته پژوهش در جریان دستاوردهای پژوهشی دفتر قرار گیرند.

وی درخصوص مهمترین محورهای این بازدید گفت: آشنایی کلی با دستاوردها و اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی مدنظر بود اما طبق بررسی های ایشان، نظریه "امنیت متعالیه" و اجرای دوره "فلسفه فیزیک" بصورت خاص در دفتر مورد توجه ایشان قرار گرفته بود. که با هماهنگی های انجام شده، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سخاوتیان در خصوص دوره فلسفه فیزیک به ارائه توضیحاتی پرداختند و نیز آقای دکتر شیخ حسینی پیرامون فعالیت پژوهشکده اندیشه سیاسی و بخصوص نظریه امنیت توضیحات اجمالی ارائه کردند.

مدیرکل رصد و تعاملات راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: به منظور آشنایی با اصطلاح نامه فقه دفتر، آقای دکتر میرعرب نیز به ارائه سامانه مربوطه و بخصوص مبحث فقه امنیت پرداختند. همچنین با توجه به گستره فعالیت مرکز ملی پاسخگویی، حجت الاسلام و المسلمین ملکی، جهت معرفی مرکز توضیحاتی ارائه کردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مسئولین نمایشگاه، همکاران روابط عمومی و نیز اساتید ارائه کننده در جلسه، ابراز امیدواری کرد: این بازدید که فعلا در مرحله آشنایی و تعارف سازمانی می باشد، به امید خداوند زمینه ساز تعامل موثر و پایدار طرفین جهت همکاری و هم افزایی خواهد بود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما