شنبه 8 ارديبهشت 1403   06:44:59

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مدیر گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی خبر داد:

آغاز به کار حلقه علمی ارتباطات بین الملل عربی

  • خلاصه :مدیر گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از آغاز حلقه علمی ارتباطات بین الملل عربی با رویکرد نقد و پاسخگویی به شبهات وهابیت به زبان عربی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، داوودی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره تخصصی ویژه اعضای حلقه علمی ارتباطات بین الملل عربی و اساتید و طلاب مسلط به زبان عربی و از برنامه های مورد حمایت میز تخصصی وهابیت می باشد که با استفاده از ظرفیت طلاب مسلط به زبان عربی به زبان اصلی برگزار خواهد شد.

وی گفت: ثبت نام از متقاضیان حلقه علمی ارتباطات بین الملل عربی که از سه هفته پیش شروع شده است و دو روز دیگر به پایان خواهد رسید که در نهایت پذیرفته شدگان که به عضویت حلقه درخواهند آمد، در کنار طلاب مسلط به زبان عربی و مباحث کلامی در این پروژه در قالب کارگاه ها و نشست‌های تخصصی با استفاده از اساتید بین الملل عربی و اساتید مسلط به شبهه‌شناسی و پاسخگویی به شبهات شرکت خواهند کرد.

مدیر گروه فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، طرح درس پیشرو، استفاده از ابزارهای چند رسانه ای، دعوت از اندیشمندان و اساتید داخلی و بین‌الملل از ویژگی‌های این دوره می باشد.

وی ضمن تشکر از همکاری گروه آموزشی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی و اداره فناوری و برنامه ریزی آموزشی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این پروژه، خاطرنشان کرد: نهادهای همسو که در حوزه اعزام اساتید و مبلغان بین‌الملل عربی فعالیت دارند، از توانمندی خروجی‌های این دوره‌ها استفاده نمایند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما