شنبه 8 ارديبهشت 1403   11:59:13

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس گروه تولید محتوا خبر داد؛

بسته محتوایی ویژه ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان 1455(ه.ق) منتشر شد

  • خلاصه :به همت گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بسته محتوایی ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان ویژه مبلغان منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان، رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار بسته محتوایی ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان خبرداد.
حجت الاسلام والمسلمین آزادیان بیان کرد: این بسته محتوایی، در ذیل چهار عنوان : "فصلنامه ره توشه مبلغان"،  "فصلنامه تبلیغ و خانواده"، " فصلنامه تبلیغ و تقریب"  و "ره توشه پیوستی" منتشر گردیده است.
وی در ادامه افزود: فصلنامه علمی تخصصی ره توشه عمومی ویژه مبلغان، در قالب 30 نوشتار به موضوعات مهم اندیشه‌ای، اخلاقی، معنوی، احکام و عبادت، سیاسی و اجتماعی پرداخته است. در این فصلنامه مباحثی همچون: «خدای حاضر و ناظر»، «راهکارهای ایجاد گرایش به آخرت »، «امام مهدی ناظر بر اعمال ما»، « مراقبه معنوی و محاسبه نفس با تأکید بر سیره علمای ربانی»، « فرار به سوی الله »، « وسوسه های شیطان هنگام احتضار»، « حفظ آبروی مسلمان در آیات و روایات»، « جنگ‌های هفت گانه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی »، « روش مواجهه با بی‌حجابی در دولت‌های نبوی و علوی» و « حمایت علمای شیعه از فلسطین» مطرح شده است.
رئیس گروه تولید محتوا اظهار داشت: فصلنامه تبلیغ و خانواده برای همه مبلغان، به ویژه مبلغانی تهیه شده است که در عرصۀ خانواده تبلیغ می‌کنند. از موضوعات این فصلنامه می توان به «شیوه های تقویت عشق به امام زمان( ع) در خانواده»، «آثار منفی بیکاری و تنبلی بر فرد، خانواده و جامعه»، «شیوه های برون رفت از تاثیرات منفی سلبریتی ها بر نوجوانان»، «رفتارشناسی والدین با فرزندان دهه هشتادی»، «مهارت های معنویت افزایی در خانواده»، «نقش بانوان در مقاومت معاصر غزه»، «تک‌فرزندی و آسیب‌های آن بر والدین» و «آثار و عواقب حسادت و تنگ نظری در خانواده‌ها» اشاره کرد.
حجت الاسلام والمسلمین آزادیان تصریح کرد: فصلنامه تبلیغ و تقریب  با رویکرد مقایسه‌ای تدوین شده و دارای مقالاتی چون؛ «حقوق اهل‌بیت(ع) در قرآن و سنت»، «نقش عالمان فریقین در ایجاد همگرایی جهان اسلام»، «ایستادگی علما واندیشمندان شیعه و اهل سنت در مقابله با استکبار»، «اعتقاد به ولایت علی(ع)»، «امام موسی کاظم(ع) در منابع اهل سنت»، «مبانی قرآنی وحدت مذهبی از دیدگاه آیت‌الله مکارم شیرازی و سید قطب»، «استکبار و ظلم‌ستیزی در قرآن و روایات فریقین» و «نقش مسجد الاقصی در همگرایی مسلمانان در نبرد با اشغالگران قدس شریف» می باشد.
رئیس گروه تولید محتوا اظهار داشت: افزون بر فصلنامه‌های فوق، محتوای دیگری به نام "ره توشه پیوستی" تهیه شده است که شامل مجموعه‌ای از مقالات مهم و مناسبتی ره‌توشه‌های سال‌های قبل است، مقالات این ره‌توشه در موضوعاتی مانند قرآن، دعا واستغفار، سیره معصومان علیهم‌السلام در ماه مبارک رمضان، امام علی علیه‌السلام، امام حسن علیه‌السلام، امام رضا علیه‌السلام، حضرت خدیجه علیها‌السلام، شب قدر، روزه، مباحث سیاسی و اجتماعی، روز جهانی قدس، آسیب‌های اجتماعی طلاق و اعتیاد، رسانه و فضای مجازی، جمعیت و تبلیغ در ایام تعطیلات نوروزی گردآوری شده است.
سردبیر فصلنامه ره توشه ادامه داد: گروه تولید محتوا این افتخار را دارد که با فراهم نمودن محتوا و متونی متقن، کاربردی و روزآمد، بخشی از نیازهای تبلیغی و فرهنگی مبلغان گرامی را تأمین نماید. 
مبلغان ارجمند برای دریافت فصلنامه ره‌توشه ماه مبارک رمضان به سامانۀ ره‌توشه به نشانی rahtoosheh.dte.ir، برای دریافت فصلنامه تبلیغ و خانواده به سامانه فصلنامه به نشانی http://jpf.dte.ir و برای دریافت فصلنامه تبلیغ و تقریب به سامانه فصلنامه به نشانی http://jpp.dte.ir مراجعه کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما