شنبه 8 ارديبهشت 1403   15:47:10

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران؛

همایش تقدیر از مبلغان آموزش و پرورش برگزار شد

  • خلاصه :تقدیر از مبلغان خواهر در آموزش‌وپرورش با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین فجری رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به به بیان حضرت امام خمینی (ره) که می‌فرمایند: "دانش‌آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های حال و آینده کشورند"، بیان کرد: توجه به حضور و تربیت نیروهایی انقلابی و جهادی باتوجه‌به فرمایش امام (ره) می‌تواند نقطه آغازی در شکوفایی و رشد کشور باشد.
رئیس‌دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران در خصوص همکاری‌های انجام شده گفت: مؤسسه فرهنگی و تربیتی رویش در کنار دیگر مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران با همکاری و مساعدت اداره کل آموزش‌وپرورش استان تهران توانستند گامی نو در پیشبرد اهداف فرهنگی باتوجه‌به بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند.
وی در خصوص محورهای مطرح در آموزش‌های مرتبط گفت: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، آشنایی باسواد رسانه‌ای، هوش مصنوعی و متاورس به دانش‌آموزان، نقش خانواده در ارتباط با نوجوانان و تأثیرگذاری بر آنان و نقش دوره همسالان در روند اجتماعی شدن افراد تأثیر بسزایی دارد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام‌گرفته در استان تهران افزود: باتوجه‌به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در سال جديد، كارگاه و دوره‌هاي آموزشي پررنگ‌تر و باکیفیت‌تری براي مبلغان استان تهران خواهيم داشت که باتوجه‌به گزارش‌گیری از مبلغان و توانمندی آنان در ایجاد بسترهای نوین تبلیغی اعم از تبلیغ در فضای مجازی و آشنایی باسواد رسانه‌ای شاهد تحول عظیم فرهنگی در نسل جدید خواهیم بود.
سردار نجات جانشین قرارگاه ثارالله تهران در این همایش گفت: امروزه جنگ سرد در بخش فرهنگی با قدرت بیشتری توسط دشمن انجام می‌شود و وظیفه مبلغان دینی آگاه به مسائل روز و شرایط فرهنگی است که نسل نو را به سمت درست هدایت کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما