شنبه 8 ارديبهشت 1403   14:12:12

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

با موضوع اعزام ماه مبارک رمضان 1445(ه.ق) برگزار شد؛

نشست هم اندیشی مدیران فرهنگی و تبلیغی شعب و نمایندگی های دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :نشست هم اندیشی مدیران فرهنگی و تبلیغی شعب و نمایندگی های دفتر تبلیغات اسلامی با موضوع اعزام ماه مبارک رمضان 1445(ه.ق) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با هدف ارتقای سطح خدمات به مبلغان اعزامی، نشست هم اندیشی مدیران فرهنگی و تبلیغی شعب و نمایندگی های دفتر تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی در سالن جلسات مرکز همایش های غدیربرگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در ابتدای مطالب خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به فعالیت های صورت گرفته در خصوص برنامه تبلیغی ماه مبارک رمضان پیش رو پرداخت و بیان کرد: از جمله اقدامات ارزشمندی که با همکاری اداره کل تبلیغ عمومی و مرکز آموزش های کاربردی صورت گرفته است «بسته آموزشی مجازی ویژه ماه مبارک رمضان» می باشد.
وی در ادامه افزود: این بسته آموزشی شامل 44 عنوان دوره و کارگاه با موضوعاتی همچون «معارف اسلامی»، «مهارت های بیان تفسیر و احکام»، «مشاوره و خانواده»، «کودک و نوجوان»، «فرق انحرافی»، «مبانی ولایت فقیه»، «مباحث اقتصاد مقاومتی»، «رسانه و فضای مجازی»، «فن خطابه، روش تدریس و کلاسداری»، «کارگاه تحولات فلسطین» و... به صورت مجازی برگزار می شود.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: انتشار فصلنامه تبلیغ (ره توشه) از دیگر موضوعات انجام شده جهت تامین محتوای کاربردی و متقن مبلغان در ماه مبارک رمضان بوده که توسط گروه تولید محتوا با عناوین «ره توشه اصلی»، «تبلیغ و خانواده»، «تبلیغ و تقریب» و «ره توشه پیوستی» تهیه و تنظیم شده است.
حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد در بخش دیگر از سخنان خود به موضوع نشست های پیش از اعزام ماه رمضان سالی جاری اشاره کرد و گفت: سلسله نشست های طلیعه رمضان ویژه مبلغان اعزامی از تاریخ 14 لغایت 17 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما