شنبه 8 ارديبهشت 1403   04:41:00

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در راستای شناسایی و جذب هدفمند مبلغان تخصصی؛

یکصدودهمین جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی برگزار شد

  • خلاصه :اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی، در راستای شناسایی و جذب هدفمند مبلغان تخصصی، یکصد و دهمین جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، اداره جذب و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در راستای شناسایی و جذب هدفمند مبلغان تخصصی، یکصد و دهمین جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی را در سالن جلسات مرکز همایش های غدیر برگزار کرد.

شایان ذکر است در راستای شناسایی و جذب هدفمند مبلغان تخصصی تا کنون 110 جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی برگزار شده که از این تعداد ۹۰ جلسه مربوط به پرونده های شعبه قم، ۹ جلسه مربوط به پرونده های خراسان رضوی،۷ جلسه مربوط به پرونده های شعبه خوزستان و ۴ جلسه مربوط به پرونده های شعبه اصفهان می باشد و طی این جلسات در حدود ۲۱۱۱ مبلغ تخصصی مورد تأیید قرار گرفته اند.

گفتنی است تا کنون از بین ۳۰ اولویت ثبت نام تبلیغ تخصصی، بیشترین تأییدها مربوط به تخصص های مشاوره خانواده و مهارت های زندگی، کلام و اعتقادات اسلامی، معارف قرآن کریم، تربیت دینی کودک و نوجوان، تبلیغ دانش آموزی و تربیت محور می باشد.

لازم به ذکر است تمامی پرونده‌های تشکیل شده در اداره تبلیغ تخصصی پس از بررسی، امتیازدهی و رتبه‌بندی اولیه توسط کارشناسان این اداره، جهت تأیید نهایی در کمیته جذب تبلیغ تخصصی که متشکل از مدیرکل تبلیغ تخصصی، رئیس اداره جذب تبلیغ تخصصی، رئیس اداره اعزام تبلیغ تخصصی، نماینده اداره کل تبلیغ عمومی، رئیس گروه تولید محتوا، نماینده معاونت فرهنگی و تبلیغی و نماینده مرکز آموزش های کاربردی و دو نماینده از شعبه مربوطه طرح شده و از جنبه‌های مختلف علمی، مهارتی، سوابق و... مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما