جمعه 7 ارديبهشت 1403   16:39:02

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی صورت می گیرد؛

پاسخگویی به سؤال مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب تهران در 6 گرایش

  • خلاصه :مسؤول غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی گفت: امسال طبق روال سنوات گذشته با کارشناسان متخصص با گرایش های اخلاق، مشاوره، قرآن و حدیث، عقاید، تاریخ اسلام و فقه در این نمایشگاه حاضر شدیم. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سقایی درباره حضور مرکز ملی پاسخگویی به سؤلات دینی در سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران که در مصلی تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: امسال طبق روال سنوات گذشته با کارشناسان متخصص با گرایش های اخلاق، مشاوره، قرآن و حدیث، عقاید، تاریخ اسلام و فقه در این نمایشگاه حاضر شدیم. 
وی گفت: استقبال خوبی از غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سؤلات دینی صورت گرفته است و کارشناسان حاضر در این غرفه مجموعاً به صورت میانگین روزانه به حدود 800 تا 1000 سؤال پاسخ می دهند. 
مسؤول غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی تصریح کرد: برنامه این غرفه مانند سنوات گذشته است، البته این غرفه نسبت به سال های گذشته از موقعیت بهتری برخوردار است.
وی با اشاره به دستاورد حضور مرکز ملی پاسخگویی در نمایشگاه ها افزود: مردم با سؤالاتی که می پرسند، مشخص می شود که با سامانه پاسخگویی این مرکز با شماره 096400 آشنایی ندارند. 
حجت الاسلام والمسلمین سقایی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات افرادی با ظاهری غیرمذهبی به این غرفه مراجعه می کنند، که شاید باعث تعجب شود، در حالی که این اتفاق می افتد؛ در صورتی که مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اینگونه نمایشگاه ها حضور پیدا نکند، از وجود چنین مرکز مطلع نخواهند شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما