چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403   12:17:37

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

چاپ ۴۰۰ اثر در مؤسسه بوستان کتاب در یک سال اخیر

  • خلاصه :رئیس موسسه بوستان کتاب گفت: از آذر سال گذشته تا آذر سال جاری در موسسه بوستان کتاب، ۱۴۰عنوان کتاب نوبت اول و ۲۶۰ عنوان عنوان کتاب به صورت بازنشر چاپ شده است.
انصاری رئیس مؤسسه بوستان کتاب، در آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی» که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته پژوهش عنوان کرد: از آذر سال گذشته تا آذر سال جاری در موسسه بوستان کتاب، ۱۴۰عنوان کتاب نوبت اول و ۲۶۰ عنوان عنوان کتاب به صورت بازنشر چاپ شده است.

وی بیان کرد: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز ۸۰ اثر در نوبت اول ۲۰ اثر نیز به صورت باز چاپ داشته است همچنین ۲۶ اثر نیز در دفتر اصفهان و دانشگاه باقرالعلوم(ع) بوده است.

رئیس اداره نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اضافه کرد: در مجموعه بوستان کتاب و نشر پژوهشگاه، ۵۰۰ عنوان اثر را در مرحله باز چاپ داریم.

وی اظهار کرد: در بوستان کتاب، آثار زیادی داریم که نیاز به احیا باز چاپ دارد که به دلیل کمبود سرمایه و نقدینگی نتوانستیم به احیا و باز نشر آنان اقدام کنیم و امیدواریم با حمایت‌هایی که همواره همراه بوده است بتوانیم این امر را رقم بزنیم.

انصاری ادامه داد: از سال ۱۴۰۱ تا کنون در نشر پژوهشگاه، ۲۹ هزار صفحه آماده سازی داشتیم که نسبت به سال گذشته که این عدد ۱۵ هزار و ۵۰۰ صفحه بوده است، ۸۷ درصد رشد داشتیم. در بوستان کتاب نیز ۶۲ هزار ۳۰۰ صفحه آماده سازی داشتیم که در سال گذشته ۲۴ هزار ۵۲۸ صفحه بوده است که ۱۴۹ درصد رشد داشته است.

رئیس مؤسسه بوستان کتاب بیان کرد: با توجه به مطالباتی که در زمینه بازنمایی آثار مجموعه نشر دفتر تبلیغات اسلامی در رسانه‌ها وجود داشته است؛ ۲۰۰ خبر، گزارش کتاب و گفت‌وگو در بخش رسانه تولید کردیم که دوهزار بار در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و روزنامه‌های سراسری بارگزاری شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما