جمعه 7 ارديبهشت 1403   04:07:47

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در گفت و گویی تبیین شد:

تولید محصولات رسانه ای با هشتگ #صفر_المظفر توسط ۳۰۰ روحانی اصفهانی

  • خلاصه :رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: روحانیون اصفهانی در شرایط قرنطینه و دهه آخر ماه صفر با تولید محصولات رسانه‌ای، تبلیغی در فضای مجازی رسالت تبلیغی خود را انجام دادند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام صادق امینی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در شرایط سال جاری که با شرایط قرنطینه از فیض پیاده روی اربعین و این فرصت بزرگ معنوی و تبلیغی جا مانده ایم، تولید محصولات رسانه‌ای، تبلیغی در فضای مجازی می‌توانست جایگزین مناسبی برای ترویج معارف اهل بیت(ع) باشد که بحمدالله مبلغان و روحانیون اصفهان از این فرصت بهره خوبی گرفتند.

وی گفت: سخنرانی های تأثیرگذار روحانیون که سابق بر این غالباً فقط در مجالس موعظه، منابر و خطابه ها ایراد می شد، امروز در قطعات کوتاه صوتی و کلیپ های تصویری در پیام رسان های مختلف در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: امروزه تولیدات کوچک رسانه ای در فضای مجازی توسط روحانیون و متولیان فرهنگ بسیار ارزشمند است و می‌تواند به جریان سازی های مؤثر و مفید تبدیل شده و موج آفرینی کند.

وی افزود: بالغ بر ۳۰۰ نفر از روحانیون که با ابزار و شیوه‌های تولید محصولات رسانه ای آشنایی کافی داشتند، به صورت منسجم و یکپارچه با هشتگ #صفر_المظفر به معرفی الگوهای زندگی نبی مکرم اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) برای مخاطبان خود پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما