دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   20:53:22

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

تمدید همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی

  • خلاصه :دبیر اجرایی همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده گفت: ارسال چکیده‌ تا ۳۰ اردیبهشت و ارسال اصل اثر تا ۳۰ تیر ۱۴۰۳ به دبیرخانه همایش تمدید شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان در گفت و گویی اظهار داشت: همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی در ۶ محور و با هدف بررسی پایداری و کارآمدی خانواده از منظر علوم گوناگون برگزار شده است.

 وی «همایش پایداری و کارآمدی خانواده» را مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی دانست و گفت: این همایش با مشارکت ۱۵ نهاد علمی و با دارا بودن درجه ISC در حال اجر می باشد.

دبیر اجرایی همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده اذعان داشت: «حکمرانی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فضیلت‌های اخلاقی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فقه و حقوق خانواده، پایداری و کارآمدی خانواده»، «باورها و رفتارهای دینی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «پویایی‌های اجتماعی و فرهنگی، پایداری و کارآمدی خانواده» و «مشاوره و برنامه‌های غنی‌سازی ازدواج، پایداری و کارآمدی خانواده»، ۶ محور همايش پایداری و کارآمدی خانواده هستند.

وی در پایان گفت: پژوهشگران می‌توانند تا 30 اردیبهشت 1403 در دو بخش مقالات و طرح‌های پژوهشی، برای ارسال چکیده مطالب خود اقدام و پس از انجام داوری اولیه، افراد می‌توانند تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۳، اصل مقالات و پژوهش‌های خود را از طریق پایگاه اینترنتی دبیرخانه همایش به نشانی www.khanevadeh.isca.ac.ir ارسال نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما