جمعه 14 ارديبهشت 1403   02:38:40

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی:

سوگواره ملت امام حسین(ع) می‌تواند به یک رویداد مناسکی در کشور تبدیل شود

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم نیازهای جامعه را به تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی انتقال دهیم گفت: رویداد ملت امام حسین(ع) می‌تواند به یک رویداد مناسکی در کشور تبدیل شود و تمام مناسک اهل بیت(ع) را در بر بگیرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مسعود معینی‌پور در آئین اختتامیه دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) که در سالن همایش شیخ طوسی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سوگواره ملت امام حسین(ع) با مشارکت چندین مجموعه برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در نظرداریم در این سوگواره مجموعه تولیدات مرتبط با مناسک و معارف اهل بیت(ع) در فضای مجازی تقویت و ساماندهی شود، مطرح کرد: امروز فضای مجازی تاثیرات بسیاری در زندگی واقعی دارد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز تولیدات خوبی در فضای مجازی داریم، عنوان کرد: امروز کودک و نوجوان تا بزرگ‌سالان در موضوعات مختلف از ظرفیت فضای مجازی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: این سوگواره در نظردارد هم افزایی جدی‌ای میان تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی با مصرف کنندگان ایجاد کند و در آینده بتواند در تولید محتوای فضای مجازی اثرگذاری داشته باشد.

معینی‌پور با اشاره به اینکه دبیرخانه این سوگواره هرسال در یکی از ساختارهای مشارکت کننده مستقر می‌شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز دبیرخانه این سوگواره در رادیو معارف برپا شد.

وی اضافه کرد: در طول 10 سال گذشته نظام مسائل جامعه تهیه شده است و تلاش کرده‌ایم نیازهای جامعه را به تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی انتقال دهیم.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امیدواریم با توسعه محتواها بتوانیم در سال‌های آینده اثرگذاری بیش‌تری داشته باشیم، تصریح کرد: این رویداد می‌تواند به یک رویداد مناسکی در کشور تبدیل شود و تمام مناسک اهل بیت(ع) را در بر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های بعد باید به رده‌های مختلف سنی و جنسیت‌های مختلف توجه بیش‌تری شود، یادآور شد: در طول یک سال گذشته حدود 17 هزار اثر به دبیرخانه دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) رسیده است.

معینی‌پور افزود: این آثار شامل هزار و 300 اثر متنی، 4 هزار اثر گرافیکی، دو هزار و 900 اثر تصویری، 200 اثر خبری، 500 اثر رادیویی، 4 هزار معرفی کنشگر و 4 هزار و 200 مشارکت در پویش‌های جانبی است.

وی از انتشار گسترده به عنوان یکی از اهداف این سوگواره یاد کرد و گفت: امروز یکی از بحران‌های ما، بحران سکوی انتشار است که به دنبال رفع این چالش هستیم.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در دبیرخانه این سوگواره به منظور تقویت افراد مشارکت کننده  110 دقیقه ویدیو آماده کرده‌ایم، ابراز کرد: هر بستر فضای مجازی قالب خاص خود را دارد و باید به اقتضائات آن‌ها توجه شود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های مختلفی نیز توسط دبیرخانه دومین سوگواره ملت امام حسین(ع) برگزار شده است، بیان کرد: همچنین در این راستا 900 کرسی آنلاین و 7 پویش ملی و بین المللی در ایام محرم و صفر سال گذشته و امسال دنبال شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما