شنبه 8 ارديبهشت 1403   15:54:55

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

مردم نظام را با رأی خودشان و حضور با شکوه خودشان بیمه کردند/ هر انسانی باید حسابگر خودش باشد

  • خلاصه :مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی با قدردانی از زحمات نگهبانان این اداره کل گفت: با خدا و امام زمان (عج) عهد بسته اید که درخدمت به مبلغین دین و نشر دین کوشا باشید و هرچند بی توجهی بشود باید هم بر نعمات و هم عنایات شاکر باشیم و بنده شخصاً از عزیزان اگر کم و کاستی یا رفتار ناصوابی در طی سال گذشته رخ داده باشد عذرخواهی می کنم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلین سید غلام‌عباس موسوی درجمع کارکنان اداره کل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی در آخرین جلسه فصلی سال 1402 تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید "و امّا بِنعمهِ ربِّکَ فحدِّث" انسان باید نعمت هایی که خداوندبه او ارزانی کرده را یاد کند، یکی از نعمت ها نعمت خدمت در نهادی همچون دفتر است و دیگری حضور در کنار شما عزیزان است که باید این نعمت ها را قدردانی کنیم.
وی افزود: یک سال نخوابیدن، سرما، گرما، سختی، مشکلات و بی مهری ها و بی توجهی ها و... را همه چشیده اید ولی شما با خدای خود و اهل بیت(ع) معامله کرده اید، با خدا و امام زمان (عج) عهد بسته اید که درخدمت به مبلغین دین و نشر دین کوشا باشید و هرچند بی توجهی بشود باید هم بر نعمات و هم عنایات شاکر باشیم.
مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: هرچند مشکلاتی وجود داشته ولی همه ما باید یک بازبینی در عملکردمان داشته باشیم "حاسبوا قبل ان تحاسبوا" در این یک سال چه توشه ای گرفتیم و وقت‌مان را چگونه گذراندیم؟ نسبت به سال قبل پیشرفت داشتیم یا نه؟ هرکس به نفس خود در ضعف ها و توانائی ها آگاه تر است "بل الانسان علی نفسه بصیره" بنده باید حساب کنم این اداره کل چه موفقیت هایی را داشته  است؟ شما هم در پست خودتان عقب‌گرد داشتید یا پیشرفت داشته اید؟
وی اضافه کرد: اگر ضعف بود برطرف شود و نقاط قوت ادامه و تقویت یابد، هر انسانی باید حسابگر خودش باشد.
حجت الاسلام والمسلین موسوی بیان داشت: نکته دیگر اینکه بار دیگر جمهوری اسلامی توانست انتخابات رابا حضور باشکوه مردم برگزار کند و خیلی ها از داخل و خارج تلاش کردند که مردم در انتخابات شرکت نکنند ولی مردم آمدند و حضورپیدا کردند و وظیفه خودشان را انجام دادند.
وی بیان داشت: بعد از این نوبت مسئولین است که نباید بگذارند مردم سختی ببینند چرا که مردم در سختی هستند و مردم مشکلات معیشتی دارند و باهمه سختی ها مردم برای رأی آمدند و البته برخی هم که نیامدند به جهت همین مشکلات معیشتی نیامدند نه این که با نظام مشکل داشته باشند، زندگی و معیشت مردم در خطر است و با مشکل همراه است بخصوص معیشت ومسائل اقتصادی که مورد توجه رهبرمعظم انقلاب بوده و لازم است مسئولین برای مشکلات اقتصادی مردم راه حل پیداکنند و یک فکر جدی بکنند.
مدیرکل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: واقعاً سزاوار نیست که کسی بگوید چند نفر عائله دارم و درآمدم فقط یارانه است یا گرفتار نسخه بیماری خود و خانواده اش باشد و باید مسئولین خدمت رسانی کنند. این ها ولی نعمت ما و نظام هستند آمدند و لبیک به ندای رهبری گفتند و انتخاب کردند و حال نوبت مسئولین است که مضاعف به این مردم خدمت رسانی کنند.
وی با بیان اینکه خدا را شکر که این انتخابات برگزار شد و بار دیگر مردم نظام را با رأی خودشان و حضور با شکوه خودشان بیمه کردند اما قطعاً مسئولین باید متوجه نیازها، مشکلات، ضعف ها، سختی ها و مواردی از این قبیل در زندگی مردم باشند و یک پوست اندازی بشود. مردم دشمنان را ناامیدکردند و دوستان را امیدوار و خوشحال نمودند.
در ادامه مدیرکل حراست و حفاظت تذکراتی در خصوص نگهبانی بیان داشت: دراوقات غیرکاری استراحت کنید و با خستگی سر کار حاضر نشوید، شب ها در نگهبانی خواب آلود نباشید، امید داریم در سال آینده سال پرخیر و برکت باشد که با ماه رمضان هم شروع می شود و برکت هم دارد و سال بعد فعّال تر، قوی تر، منظم تر، فعالیت ها را انجام دهید.
نکته دیگر اینکه به هرحال حراست یک جای حساس و مهمی است از نیروی نگهبان تا به بالا همه انتظار دارند نمونه باشیم، در گفتار، در برخورد، در نظم، در اخلاق و شئونات نسبت به بقیه باید الگو باشیم و نسبت به بقیه بیشتر زیر ذره بین هستیم همان طور که ما دیگران را قضاوت می کنیم دیگران هم ما را قضاوت می‌کنند و زیر ذره بین دارند و خدای ناکرده یک نفر از ما کار ناشایستی و غفلتی و خطائی انجام دهد همه ما را مورد توجه قرار می دهند و باید در همه امور الگو باشیم و مواظبت و مراقبت کنیم.
حجت الاسلام والمسلین موسوی در پایان خاطرنشان کرد: بنده شخصاً از عزیزان اگر کم و کاستی یا رفتار ناصوابی در طی سال گذشته رخ داده باشد عذرخواهی می کنم و امیدوارم ان شاءالله این سال جدید را به همه شما مبارک و میمون بگرداند و ماه رمضان را با قبولی اعمال و طاعات سپری نمایید.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما