يكشنبه 16 ارديبهشت 1403   07:07:33

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

جلسه مشترک رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با امام جمعه‌ و فرماندار شهرستان ایرانشهر

  • خلاصه :جلسه مشترک رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، امام جمعه و فرماندار شهرستان ایرانشهر در محل شعبه جنوب شرق برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در راستای سفر حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به استان سیستان و بلوچستان و در ادامه برنامه های این سفر جلسه ای مشترک با حضور حجت الاسلام والمسلمین بامری رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق، حجت الاسلام والمسلمین بزمانی امام جمعه‌ و جهاندیده فرماندار شهرستان ایرانشهر در محل دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور برگزار شد.
در این جلسه ضمن تاکید بر پیگیری جدی مصوبات فرهنگی و تبلیغی شهرستان ساخت یک سالن آمفی تئاتر با همکاری دستگاه های اجرایی در شهرستان ایرانشهر با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار گرفت.
لازم به ذکر است از دیگر مصوبات این جلسه ، برگزاری نشست های هم‌اندیشی با روسای کلیه ادارت و نهادها در جهت بررسی مشکلات  فرهنگی و رفع آن‌ها بود.
در پایان جلسه نیز جهاندیده فرماندار ایرانشهر به ارائه گزارش از خدمات انجام شده در سطح شهرستان و همچنین معرفی ظرفیت های این منطقه پرداخت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما