يكشنبه 16 ارديبهشت 1403   06:44:10

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

عزم دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز خدمات حوزه های علمیه مبنی بر استفاده متقابل از ظرفیت های همدیگر

  • خلاصه :حجت الاسلام والمسلمین ثنائی، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی در دیدار با رضا نفری، معاون سرمایه انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه، بر هم افزایی دو مجموعه در حوزه های سرمایه انسانی، پشتیبانی و امور مالی تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، این جلسه که پیرو دیدار جناب حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین ثنائی با تأکید بر لزوم هم پوشانی ظرفیت های متقابل دو مجموعه، در خصوص امکانات و ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه های آموزشی، پژوهشی و سرمایه انسانی و پشتیبانی توضیحاتی ارائه کرد و ایجاد امکان برای بهره مندی متقابل از قابلیت های مرکز خدمات در همه عرصه ها از جمله خدمات و امور رفاهی کارکنان را خواستار شد.
رضا نفری، معاون سرمایه انسانی و مالی مرکز خدمات نیز ضمن استقبال از مباحث مطرح شده، خواستار تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های سرمایه انسانی، پشتیبانی و امور مالی جهت تحقق اجرای انتظارات طرفین برای بهره مندی از ظرفیت های متقابل شد.
در این جلسه سیدعلی حسینی، مدیر کل امور پشتیبانی و علی زارع آلانق، رئیس اداره امور رفاهی و بازنشستگان نیز حجت الاسلام والمسلمین ثنائی را همراهی کردند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما