شنبه 8 ارديبهشت 1403   15:05:40

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

گزارشی از برگزاری نمایشگاه معنویت در‌ اسارت

  • خلاصه :به همت «قطب تعمیق ایمان دینی و مقابله با فرق انحرافی» و « معاونت فرهنگی و تبلیغی » دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایشگاه معنویت در‌ اسارت در 3 سال اخیر در شهرهای قم، تهران، مشهد، کرمانشاه، اصفهان، رشت و سنندج برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، دبیر میزکار تخصصی مقابله با فرق انحرافی در گفتگو با خبرنگار ما، از برگزاری نمایشگاه معنویت در‌ اسارت در سال های 1400 و 1401 و 1402 در شهرهای قم، تهران، مشهد، کرمانشاه، اصفهان، رشت و سنندج در راستای نقد فرقه های انحرافی در کشور خبر داد.
دبیر میزکار تخصصی مقابله با جریان ها و فرق انحرافی بیان کرد: این نمایشگاه که در دو بخش اصلی «نقد تصوف فرقه ای» و «نقد معنویت های نوپدید» برگزار شده است، نتیجه پژوهش های کارگروه های علمی و حاصل فعالیت شبانه روزی متخصصان برجسته این عرصه بوده و به منظور سهولت در بهره مندی عموم، در قالب های متنوعی چون تابلو مقاله مصور، اینفوگرافی، پاورپوینت، بروشور و ... ارائه شده و مورد بازدید مخاطبان قرار گرفته است.
وی در ادامه افزود: از جمله فرقه هایی که در  بخش «نقد تصوف فرقه ای» در نمایشگاه مذکور به آن پرداخته شده است می توان به «نقشبندیه و شاخه های آن»، «قادریه و شاخه های آن»، « نوربخشیه جدید»، «خاکساریه»، «سلطان علیشاهی گنابادی»، «صفی علیشاهی»، «اویسیه» و «ذهبیه» اشاره نمود.
ایشان اظهار داشت: بخش «نقد معنویت های نوپدید» که با هدف آشنایی اجمالی و انتقادی با مهمترین جریان های معنوی نوپدید برپا گردید شامل غرفه هایی از «آمارها و آسیب ها»، «شیطان گرایی»، «عرفان حلقه»، «یوگا» و «تفکر نوین» در قالب چندین تابلو مقاله مصور، اجناس و کالاهای نمادین هر فرقه و کتاب به همراه نمایش کلیپ هایی در این رابطه برای مخاطبان عرضه گردیده است.
وی گفت: این نمایشگاه به صورت تخصصی و با حضور بازدیدکنندگانی از اقشار مختلف مانند قضات دادگستری، مسئولین و کارشناسان حراست هر استان، اساتید حوزه های علمیه خواهران و برادران، اعضای فعال بسیج، مربیان پرورشی مدارس، اساتید و دانشجویان دانشگاهها و سایر فعالان فرهنگی برگزار شده است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما