دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   14:57:15

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی؛

فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در هفته پژوهش تشریح شد

  • خلاصه :مسؤول برگزاری برنامه های هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی به تشریح فعالیت های پژوهشی صورت گرفته در این دفتر پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد در آیین اختتامیه هفته پژوهش و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی به ارائه گزارشی از برنامه های این دفتر در هفته پژوهش پرداخت و اظهار داشت: پژوهش یکی از اساسی ترین نیازها و مهمترین محورهای پیشرفت است. بدون تردید پژوهش را می توان نیروی محرک در همه حوزه های فرهنگ، اقتصاد و سیاست دانست.  
وی افزود: به توفیق الهی امسال نیز همچون سال های گذشته نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی از سوی معاونت پژوهشی این دفتر و با مشارکت معاونت ها، مدیریت ها و شعب دفتر تبلیغات اسلامی با محوریت مسئله محوری و تلاش برای رسیدن به مرجعیت علمی و حضور در جمع سرآمدان علوم و فناوری برگزار شد.
مسؤول برگزاری برنامه های هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در روز دوشنبه 21 آذرماه 1401 مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی را با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین واعظی «ریاست محترم دفتر» برگزار کردیم و از 181 اثر جدید از آذرماه 1400 تا 1401 رونمایی به عمل آمد.
وی، برگزاری 10 برنامه اعم از کرسی، نشست و کارگاه در روز افتتاحیه هفته پژوهش را یکی دیگر از برنامه های روز اول هفته پژوهش از سوی دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: در روز سه شنبه جشنواره پژوهش و بین الملل را با حضور و سخنرانی دکتر غریب آبادی «معاون محترم بین الملل و حقوق بشر قوه قضائیه» برگزار شد که در این روز 16 برنامه مختلف در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد. 
حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد اظهار داشت: برگزاری جشنواره روز پژوهش، فضای مجازی و فناوری در روز چهارشنبه 23 آذرماه را یکی دیگر از برنامه های هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی برشمرد و تصریح کرد: در این روز 22 برنامه نیز در سطح دفتر برگزار شد.
وی، برنامه چهارمین روز هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی را برگزاری جشنواره روز پژوهش و تجلیل از پژوهشکده ها، گروه های علمی، اعضای هیئت علمی و برگزارکنندگان کرسی تخصصی برتر عنوان کرد و گفت: در این روز قریب به 11 برنامه نیز در بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردید.
مسؤول برگزاری برنامه های هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در روز شنبه 26 آذرماه شاهد برگزاری جشنواره نشریات و مجلات دفتر تبلیغات اسلامی بودیم که با تقدیر از نشریات برتر همراه بوده و 10 برنامه مختلف دیگر نیز در این روز برگزار شد. 
وی افزود: در روز یکشنبه ششمین روز هفته پژوهش جشنواره پژوهش و توسعه مدیریت و منابع با تقدیر از بازنشستگان، رؤسای محترم ادارات و کارشناسان پژوهشگاه برگزار شد و در همین روز هشت برنامه مختلف دیگر را هم در سطح دفتر تبلیغات داشتیم.
حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد اظهار داشت: امروز دوشنبه 28 آذرماه آیین اختتامیه با سخنرانی آیت الله خاتمی برگزار شد و همچنین هشت برنامه دیگر نیز در سطح دفتر اجرا می گردد.
وی با تأکید بر برگزاری نمایشگاه مجازی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در کنار نمایشگاه این پژوهشگاه گفت: در نمایشگاه پژوهشگاه آثار تولیدی آن نیز با تخفیف ویژه به فروش می رسید.
مسؤول برگزاری برنامه های هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی گفت: برگزاری سومین سومین همایش «علوم انسانی- اسلامی، پژوهش و فناوری» یکی دیگر از برنامه های هفته پژوهش بود که از سوی مجمع پژوهشگاه های علوم انسانی - اسلامی و با همکاری مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش علوم قرآنی و علوم انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد؛ افتتاحیه این همایش در روز پنجشنبه 24 آذرماه برگزار و اختتامیه آن هم در روز پنجشنبه اول دی ماه در تالار شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در هفته پژوهش قریب 11 جشنواره در سطح دفتر تبلیغات اسلامی به برگزاری رسید که در این جشنواره ها حدود 60 برنامه مختلف اجرایی شد.
حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد برگزاری قریب 150 کرسی و نشست در سطح دفتر تبلیغات اسلامی را از دیگر برنامه های هفته پژوهش برشمرد و خاطرنشان کرد: همچنین در این هفته رونمایی از 181 اثر علمی را شاهد بودیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تهیه و انعکاس پوستر و تیزر هفته پژوهش در شبکه های اجتماعی و پایگاه های اطلاع رسانی و نیز اطلاع رسانی و انعکاس اخبار هفته پژوهش اعم از کرسی ها، نشست ها، جشنواره و برنامه های سومین جشنواره علوم انسانی اسلامی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این هفته بوده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما