شنبه 8 ارديبهشت 1403   15:01:41

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

دو نگاه رایج به منابع انسانی در سازمان ها/ نقش ستاد در امور پژوهشی

  • خلاصه :معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: ستاد دفتر تبلیغات اسلامی نگاه سرمایه ای به منابع انسانی داشته، همواره می کوشد تا به دغدغه ها و مسائل مختلف کارکنان محترم این دفتر پاسخ مناسب بدهد و برای آن ها برنامه ریزی مدون داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین اصغر ثنایی در ادامه برنامه های هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی و در روز پژوهش و توسعه مدیریت و منابع به بیان نقش ستاد این دفتر در امور پژوهشی پرداخت و گفت: در سازمان های مختلف وظیفه ستاد، راهبری و نظارت است و این نیروهای حاضر در صف هستند که می بایست برنامه های تعیین شده را به مرحله اجرا برسانند.
وی افزود: در مورد نقش آفرینی های ستاد در عرصه پژوهش باید دید نگاه ستاد به این مسئله چیست. گاهی نگاه ستاد، نگاه کارفرما و کارگزاری است و گاهی این نگاه شامل نگاه ستاد به صف به صورت یک سرمایه می باشد. نوع مواجهه و پاسداشت صف در این دو نگاه کاملاً متفاوت است و در نگاه دوم، هرچه از مدت زمان حضور فرد در سازمان گذشت، ارزش بالاتری پیدا کرده و به پیشرفت او کمک می شود.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در نگاه سرمایه ای به منابع انسانی، دیگر نمی توان گفت مشکلات شخصی این نیروها به ستاد ربطی ندارد. در این نگاه، تدوین برنامه ها و راهبردها به صورت ماشینی و سیستمی صرف نمی باشد و نیروی انسانی به مثابه امانتی نزد ستاد دیده می شود تا موانع پیشرفت او برطرف گردد.
وی در پایان تقویت انگیزه های دینی و معنوی را از عوامل تأثیرگذار در عملکرد کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی دانست و گفت: ستاد این دفتر نگاه سرمایه ای به منابع انسانی داشته، همواره می کوشد تا به دغدغه ها و مسائل مختلف کارکنان محترم دفتر تبلیغات اسلامی پاسخ مناسب بدهد و برای آن ها برنامه ریزی مدون داشته باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما