شنبه 8 ارديبهشت 1403   14:18:48

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

آیین رونمایی از دستاوردهای فناوری دفتر تبلیغات اسلامی و تقدیر از فناوران برتر این دفتر برگزار شد

  • خلاصه :آیین قدردانی از فناوران و محصولات فناوری برتر و رونمایی از جدیدترین محصولات فناوری دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه برنامه های این دفتر در هفته پژوهش برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مهمترین دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی مراسمی در تالار امام حسین(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تشریح شد و از فناوران برتر این دفتر تقدیر به عمل آمد. 
«پورتال تمدن اسلامی» یکی از دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه فناوری است که داشتن نقشه راه، مستندات تحلیل و طراحی و رعایت ملاحظات امنیتی و سرعت با طراحی و گرافیک کاربرپسند در این پروژه مورد توجه واقع شده است.
در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز سامانه «رویدادهای پژوهشی» با مدیریت حسن جوزدانی راه اندازی شده است؛ از جمله ویژگی های این سامانه ایجاد محیط الکترونیکی و کاربرپسند برای ذخیره، مدیریت و سازماندهی اطلاعات نشست ها و کرسی های تخصصی و همچنین ثبت و نمایش اطلاعات نشست ها و کرسی ها و ثبت نام کاربران در همایش ها و نشست ها است.
«سامانه اشتراک فایل قاصدک» به عنوان یکی از دستاوردهای دیجیتال شعبه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی که در این مراسم معرفی شد، به همت علیرضا روحانی راه اندازی شده است.
در این مراسم، از جواد تلخابی به عنوان «مدیر پروژه پرتال تجمیع کننده خدمات الکترونیکی دفتر(وصال)» که از سوی اداره توسعه سیستم های سازمانی مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی تأمین هزینه شده است، مورد تقدیر واقع شد.
سپس از محمدرضا ثروت «مدیر پروژه آموزش کاربران(آکادمی پاسخگو)» که ذیل فناوری اطلاعات مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی راه اندازی شده است، تجلیل به عمل آمد.
در ادامه، از محمد کریمی «مدیر پروژه درگاه احراز هویت یکپارچه(sso) وابسته به اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.
این مراسم با تجلیل از وحید قنبری، محمد مستقیمی و حامد رحیمی به عنوان «فناوران برتر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» به پایان رسید.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما