به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (
تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین نظرزاده، رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی در ابتدای این جلسه ضمن معرفی اجمالی دفتر تبلیغات اسلامی به تبیین رویکرد مسئله محوری پرداخت و جایگاه قطب های فکری فرهنگی دفتر را در شناسایی و کمک به حل مسائل مربوط بیان داشت.
در ادامه نیز رفیعی "رئیس ایسپا"، ضمن بیان سوابق فعالیت های مرکز، نسبت به برقراری تعامل و ارتباط با دفتر تبلیغات اسلامی ابراز تمایل کرد.
وی با اشاره با اینکه تحقیقات و پژوهش های ایسپا در دو زمینه خویش فرما و سفارشی انجام می شود، موافقت کرد که تحقیقات خویش فرما به صورت منظم در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی قرار گیرد.
همچنین تحقیقات دارای کارفرما با هماهنگی مجموعه سفارش دهنده در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی برای استفاده در بخش های مختلف قرار بگیرد.
در ادامه جواد محمدصالحی، مدیر کل رصد و تعاملات راهبردی، با اشاره به حوزه فعالیت قطب های فکری فرهنگی دفتر پیشنهاد کرد مجموعه ایسپا فهرستی از پیمایش ها و پژوهش های صورت گرفته را برای ایشان ارسال نماید تا در تعامل با اقطاب، نسبت به انتخاب موارد درخواستی و سفارش به ایسپا اقدام گردد.