چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403   00:16:07

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

شب شعرِ «آینه در آینه در آینه» برگزار می شود

  • خلاصه :از سلسله برنامه های پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق)، شب شعرِ «آینه در آینه در آینه» در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی به نقل از روابط عمومی دبیرخانه جشنواره بین المللی شعر اشراق، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی شفیعی دبیر پنجمین جشنواره بین المللی شعرحوزه(اشراق) در گفت و گویی با عرض تسلیت  دهه پایانی ماه صفر تصریح کرد: شب شعر «آینه در آینه در آینه» از سلسله برنامه های این جشنواره با موضوعات «رحلت نبی مکرم اسلام(ص)»، «شهادت امام حسن مجتبی(ع)» و «شهادت امام رضا(ع)» برگزار می شود.

وی افزود: این نشست روز یکشنبه یازدهم مهرماه ساعت ۱۹، با شعرخوانی شاعران برجسته و به همت اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری شعبه اصفهان این دفتر و محفل شعر ولایی شاعران آیینی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

دبیر پنجمین جشنواره بین المللی شعرحوزه(اشراق) ادامه داد: در این شب شعر که در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نشانی خیابان حافظ، چهارراه کرمانی برگزار خواهد شد، عباس شاه زیدی، سید مهدی موسوی، محسن ناصحی، غلامرضا فتحی، سید علی نقیب، میلاد حبیبی، داوود رحیمی، علی مویدی، عباس همتی و راضیه مظفری به شعرخوانی خواهند پرداخت و محمد کاروان نیز اجرای برنامه را به عهده خواهد داشت.

پنجمین جشنواره بین المللی شعر اشراق طی سال جاری در بخش های مختلفی همچون شعر کلاسیک، شعر نو، شعر کودک و نوجوان و غیره برگزار می شود و کتاب و نوحه دو بخش جدید جشنواره امسال است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره می توانند به سایت جشنواره به نشانی SHEAR.ESHRAGH.IR مراجعه کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما