دوشنبه 10 ارديبهشت 1403   20:47:58

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همّت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

شماره چهارم فصلنامه علمی ـ پژوهشی معنویت پژوهی اسلامی منتشر شد

  • خلاصه :چهارمین شماره فصلنامه علمی ـ تخصصی معنویت پژوهی به همّت پژوهشکده اخلاق و معنویت و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، چهارمین شماره فصلنامه علمی ـ تخصصی «معنویت پژوهی اسلامی» مربوط به پاییز و زمستان 1402 منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jpt.isca.ac.ir نمایه گردید. 
الگوی مفهومی مؤلفه‌های هوش معنوی و روش‌های تقویت آن در صحیفه سجادیه اثر زهرا آبیار؛ « مقایسه «عشق معنوی» در معنویت پست‌مدرن و عرفان اسلامی» نوشته بهزاد حمیدیه؛ چیستی «ذهن‌آگاهی» در انیمیشن «روح» و نسبت‌سنجی آن با «حضور قلب» در عرفان اسلامی» به قلم احمد شاکرنژاد از جمله مقالات این شماره است.
همچنین «تبیین رابطه عشق و فناء از دیدگاه ملاصدرا و عین‌القضات همدانی» نوشته نرگس‌السادات روح‌الامین و سید احمد غفاری قره باغ؛ «بررسی انتقادی «زیست- جهان معنوی» در اندیشه کارن آرمسترانگ و تنزین گیاتسو» به قلم محمد حسین کیانی؛ «مقایسه و نسبت‌سنجی تجربه معنوی در دیدگاه داوسن چرچ و معنویت اسلامی» اثر علیرضا قائمی‌نیا و مرتضی فیضی‌زاده از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.
دوفصلنامه علمی ـ تخصصی معنویت پژوهی اسلامی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)؛ بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran.com)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica.com)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags.ir)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (Sid.ir)؛ پرتال جامع علوم انسانی (ensani.ir) و پایگاه Google Scholar نمایه و در سامانه نشریه: jpt.isca.ac.ir ، کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) بارگذاری می‌شود.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما