سه‌شنبه 29 اسفند 1402   06:42:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

آرشیو

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت ترور سردار شهید سید رضی موسوی

دفتر تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه خون شهید سردار«سید رضی موسوی» و شهدای مظلوم مقاومت و فلسطین، حذف کامل رژیم صهیونیستی از منطقه را رقم خواهد زد، ترور این شهید را محکوم کرد.

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی تصریح کرد: همانگونه که امام خامنه ای(مدظله العالی) فرموده اند «پیروزی فلسطین تضمین شده است» و آرزوی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص آزادی قدس شریف نزدیک است.

پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مویدی

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مویدی تصریح کرد: مجلس تربیت و محفل اخلاق ایشان، چشمه زلال صدق و صفا و حلقه آشنایی با نکات ناب قرآنی بود که جان و روح جوانان مؤمن شهرستان بابل و حوزه‌های علمیه آن دیار را صفا می‌داد.

پیام تسلیت رئیس دفتر تبلیغات در پی در گذشت همسر شهید آیت الله مطهری

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در پیامی با تسلیت درگذشت همسر مکرمه شهید آیت‌الله مطهری تصریح کرد: آن بانوی مکرمه به سبب همراهی و حمایت از استاد شهید، حقی بزرگ بر حوزه فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی دارند.

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۳ آبان، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای عرصه مقاومت و استکبار ستیزی، یوم الله 13 آبان را یادآور «فرهنگ مبارزه با استکبار» دانست.

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی برای حضور پرشور مردم در انتخابات

دفتر تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: مشارکت حداکثری علاوه بر شکوفا کردن توانمندی‌ها، دفاع از شایستگی و کارآمدی نظام است و شاخصی برای تبیین سرمایه اجتماعی گرانسنگ نظام جمهوری اسلامی است.

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت حوادث اخیر افغانستان، فلسطین و عراق

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای حوادث اخیر افغانستان، غزه و مسجدالاقصی و عراق را محکوم و از کشورهای مسلمان، جامعه جهانی، نهادهای بین المللی و عالمان دینی خواست تا به وظایف خویش بیش از پیش عمل نمایند.

حوادث فضاحت ‌بار اخیر آمریکا درس عبرت ارزیابی های غیرواقعی باشد/ خطای محاسباتی آمریکا همچنان در حال تکرار است

دفتر تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای حوادث فضاحت‌بار اخیر آمریکا و موفق بودن حرکت ۴۲ ساله انقلاب اسلامی را درس عبرتی برای افراد و کشورهایی دانست که در خصوص توانایی‌های آمریکا و برخی قدرت ها ارزیابی‌های غیرواقعی دارند.

12>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما