نیازمند بحث های انضمامی حوزه عدالت هستیم
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که نیازمند بحث های انضمامی حوزه عدالت هستیم، گفت: باید بحث های انضمامی راجع به خروج از وضع موجود جامعه را مطرح کنیم و مجریان عادل را به کار بگیریم.

ضرورت ترجمه مقالات و سخنرانی های همایش امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت
استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت ترجمه مقالات و سخنرانی های همایش امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز به ده زبان دنیا گفت: اگر این ها به دنیا ارائه شود، همه دنیا مجذوب امام علی(ع) می شوند. 

اگر مردم از حکومت جدا شوند رهبر علی(ع) هم باشد شکست می خورد
آیت الله جوادی آملی گفت: ما درباره نماز داریم که نماز عمود دین است ولی درباره مردم داریم که «ان عماد الدین و جماع المسلمین و العده علی الاعداء الناس» عماد از عمود مهمتر است یعنی مردم اگر جدا شدند، رهبر اگر علی(ع) هم باشد مساوی شکست است.

ویژه نامه همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جامعه امروز
ویژه نامه همایش امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جامعه امروز به همت روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای برگزاری دوره های آموزشی تربیت مربی مقابله با آسیب های اجتماعی
در اختتامیه دوره «تربیت مشاور، مربی و معین جامعه بسیج خواهران» بر آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای برگزاری دوره های آموزش مربی تخصصی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی تأکید شد.

ربات پاسخگویی به سؤالات دینی در پیام رسان «سروش» طراحی و راه اندازی شد
ربات پاسخگویی به سؤالات دینی در پیام رسان «سروش» به همت بخش فناوری اطلاعات و بخش مجازی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، برنامه نویسی و عرضه شد.

امضای تفاهم نامه همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و ستاد عالی کانون های مساجد سراسر کشور
در دیدار معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد کشور با امضای تفاهم نامه‌ای بر لزوم همکاری و ایجاد وحدت رویه دستگاه های فرهنگی کشور تأکید شد.

دیدار دست اندرکاران همایش امام علی(ع) و تهیه کنندگان اصطلاح نامه فقه با آیت الله مکارم شیرازی
آیت الله مکارم شیرازی ضمن بیان نکاتی درباره این اصطلاح نامه فقه گفت: کار شما نوعی خدمت به علم و عالم است و این اثر شما با توجه به این که نوعی تازگی دارد، نیازمند مداقه و تأمل بیشتر است.

همایش امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز برگزار می شود
همایش امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز، از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

ثبت نام مدرسه زمستانی فلسفه اسلامی آغاز شد 
مدرسه زمستانی فلسفه اسلامی با موضوع وجود ذهنی از سوی گروه آموزشی مرکز تخصصی آخوند خراسانی برگزار می شود. 

مسؤولیت دفتر تبلیغات اسلامی بعد از دیدار اخیر با رهبر انقلاب سنگین تر شده است
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دیدار اخیر مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب گفت: معتقدم که مسؤولیت دفتر خیلی سنگین شد.

آثار جشنواره «جنات» جهت انتشار گسترده در دسترس عموم قرار گرفت
دبیر سومین جشنواره سراسری «جنّات» با توجه به استقبال خوب فعالان فضای مجازی و تولید کنندگان محتوا، آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در دسترس عموم خصوصا مبلغان و فعالان حوزه فرهنگ قرار گرفته است.

نقاط عزیمت فهم تمدنی سیره حضرت زهرا(س)
رییس مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه 10 کانال برای ورود در فهم تمدن وجود دارد، سه نقطه عزیمت به فهم تمدنی سیر فاطمی را تبیین کرد.

برگزاری همایش «امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز»
دبیر علمی همایش «امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز» گفت: این همایش 16 اسفندماه 97 برگزار خواهد شد و چکیده مقالات ارسالی در قالب کتابی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

شب شعر پاسداشت شهدای روحانی مدافع حرم برگزار شد
به مناسبت پاسداشت شهدای روحانی مدافع حرم، شب شعر «بر منبر خون» با حضور خانواده این شهدا برگزار شد.

تشریح فعالیت های پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب در عرصه پژوهش در طول سه ماه، 29 نشست علمی برگزار و چهار کتاب منتشر کردیم که در یکی از آنها به 400 شبهه در رابطه با انقلاب پاسخ داده شد.

مراسم تجلیل از بازنشستگان دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد
مراسم تجلیل از بازنشستگان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.

مودت اهل بیت(ع) شاخص حق و باطل است
معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به آیه مودت ذی القربی گفت: این یک شاخص است که چه کسانی مودت را به جا آوردند و چه کسانی مودت را به جا نیاوردند.

ویژه نامه بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی بمناسبت چهل سالگی انقلاب
ویژه نامه بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی بمناسبت چهل سالگی انقلاب بر روی پرتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.

باید نوآوری های دفتر تبلیغات اسلامی را جزء برکات انقلاب بدانیم
آیت الله علوی گرگانی گفت: نوآوری های این دفتر را جزو برکات این انقلاب بدانیم و امیدواریم که در کارتان دلگرم باشید و بدانید که ما مؤید شما هستیم و حرکت و عمل شما را تأیید می کنیم و از نظر ما بی نهایت مورد تقدیر و تشکر هستید.

12345678910...>>>
نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما