ربات
1397/12/7 سه‌شنبه گامی دیگر جهت پاسخگویی سریع تر به سؤالات دینی؛ ربات پاسخگویی به سؤالات دینی در پیام رسان «سروش» طراحی و راه اندازی شد ربات پاسخگویی به سؤالات دینی در پیام رسان «سروش» به همت بخش فناوری اطلاعات و بخش مجازی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، برنامه نویسی و عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، با توجه به اهمیت فعالیت های نوین در عرصه جنگ نرم و تأکیدات مقام معظم رهبری، ربات مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در پیام رسان»سروش» برنامه نویسی و راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش، کاربران می توانند با نصب پیام رسان «سروش» و با عضویت در ربات مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به نشانی http://sapp.ir/pasokhgoo_ir_bot از مزایای این ربات بهره مند شوند.

مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی به منظور آسان شدن شیوه پرسش و پاسخ در فضای مجازی و ربات پاسخگویی به سؤالات دینی در پیام رسان “سروش” را راه اندازی کرد.

علاقه‌مندان به عضویت در این ربات پاسخگو می‌توانند سؤالات خود را در زمینه های تاریخ و سیره، مشاوره، احکام شرعی، اعتقادات و کلام، قرآن و حدیث و اخلاق و عرفان ارسال کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما